En härlig Mabon önskar jag er!
Ute ligger dimman kvar trots att det är mitt på dagen, och de färgsprakande träden lyser upp bakom diset. Det är en härlig höstdag och jag ska snart ta mig en promenad. Sitter vid en lånad dator, men hoppas på att få tag i laddare till min egen nu till veckan.
Ville bara önska er alla en härlig, färgsprakande och mysig Mabon! Tänd ljus och ät god mat och många äpplen!
Kram Iram

Nu skiner solen. Har skördat ringblommor. Färgen på min rönn är fantastisk!
Hoppas att alla får en bra Mabon!
/Isnornin
MVH Isnornin

Jag fyller år idag, 22 år, en rynka i pannan, en fluga i magen, ett extra öga i nacken - fick jag i present inatt,
eller nej - jag fick en tarotlek illustrerad av hans arnold, en turkos ask täljd av ben, en magic bullet-mixer, och presentkort. och en jättekasse med äpplen som jag skall bearbeta inatt.
*materialist*
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Grattis spindelfot och kramar till dej…Hoppas på en fin Mabon till alla goa vänner här!
Vandra i Ljus å Skönhet

Grattis Spindelfossingen!!!!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

wow spindelfot, grattis i efterskott, hade ju grattat dig mycket snabbare om jag bara hade haft en aning. YIPPIE.

Grattis Spindelfot. Roligt att du fick din bullet!!

Önskar er alla en härlig Mabon jag med! Och ett särskilt Grattis till Spindelfot på födelsedagen!
En fin Mabon till er alla oxå!
Ha den äran och Gratulerar Spindelfot :)
GRATTIS, GRATTIS Spindelfot!!! Även om det blev en dag försent.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Grattis i efterskott Spindelfot!!
MVH Isnornin
Säger detsamma: Grattis i efterskott Spindelfot :)
Stort grattis till det busiga trollet Spindelfot!
Må dina grytor aldrig sakna kletiga maskar eller smaskig geggamoja!
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

'känner mig uppskattad'
#12 jag har en magic bullet-mixer nu, jennix, som jag kan mala ner mina stenar och maskar i, till god storlek så att de inte fastnar i magen och gör mig tjock!
#13 Det är inget socker i sten, va? 
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#14 nja.. kolhydrater är det många av, man kan väl säga att sten är fibrernas konung nummer 1!
#15 Ahh, så är det! Du ska nog vara försiktig med sten då, du kan ju bli STENTJOCK! 
Grattis i efterskott Spindelfot. =0)
Ni ska alla ha en härlig fortsatt Mabon! 

Grattis i efterskott Spindelfot och ha en finfin Mabon alla!

Grattis i efterskott Spindelfot och hoppas att alla har en fin Mabon :)
GRATTIS Spindelfossingen!
Som en fellow fan av herr Arnold är jag litt avis på kortleken.
Är mabon idag eller imorrn… O_O äh, fukkit.
Mvh, T