Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 786 ggr
BiGavia
0

Fredagskväll???

Månen är i nedan… och höstfärgerna sprakar….vintern nalkas…och jag trär rönnbär på tråd.  Skörden är bärgad…ingen svält i vinter..

Hur ser det ut för er….?

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Tja.. En dag som alla andra.. Väntar på bebis. Har gått klart förtroendemannakursen och fått diplom.  Undrar om de kommer ihåg mig på jobbet. Var ett tag sen jag var där nu..

isnornin
0

Grattis Sebastian!

Själv sörplar jag på lite vin;) 7 döds synderna om man ska vara mer exsakt.. Annars så klurar jag på massa pyssel jag vill göra ihop med trevliga vänner.

Här ska det bli kalas imorgon. ska upp tidigt och baka pinocciotårta:)

Hoppas att ni får trevlig kväll!

MVH Isnornin

Waara
0

Tack detsamma! .. gör som Isnornin, härligt syndar ;)

Sebastian, den om väntar på nå gott.. :) grattis till diplom!

Har oxå plockat rönnbär..

Trevlig helg!//W

karinf
0

Sitter här med rökabstinens. Rökfri i 18 dagar nu, nikotinfri i 2. Samt värsta mensvären. Ensam. Killen jobbar. Började se på Caligula på film men usch. Funderar på att så mina alrunefröer från Impekta handels…men vet inte hur djupt de ska sås.
Har kollat tråden "Odla alruna" men inte hittat något bra svar…
Rötterna ska ju bli så långa sägs det så…
F….n vad ensam jag känner m,ig idag. Ingen tycker synd om mig heller. Tvi vale

BiGavia
0

Tycker synd om dej karinf…om det skulle vara till hjälp…kram

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Jennix
0

Jag har spelat in The Fountain, en film som verkar väldigt intressant, och ska se den. Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

[trumman]
0

Tja… fru som sover framför tvn, jag som sitter ensam framför datorn, barna sover och det blir kallare och kallare… ute också.

Mvh, T

Anco
0

Har druckit ett par glas vin, sett på en actionfilm. Spelat in The Fountain, tycker också den verkar intressant.

Ska strax nanna kudden…
Önskar du får varmt o skönt både ute, men framför allt inne Trumman *kramar*

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Ugglekatten
0

Intressant kväll framför datorn samtidigt som jag tittar på TV, klappar katten och dricker te, eldar i öppna spisen och undrar var min äldsta son är som inte svarar i telefon, (han är 34 år men man undrar ändå vad dom gör dom små barnen) och så gör jag broschyrer till en mässa  och….. 

OCH HUR får man in bilder bredvid texten här, det har jag också försökt med i kväll. Något som kan tipsa en som inte kan.

Och nu kom min son - och jag som inte har städat!!!

Godnatt alla glada

Vindafrid