kan pendeln ha fel
kan pendeln o korten ha fel når man fråga efter om en person kan vara rätt för mig
fick råd av kort o pendel men är rädd att jag blivit feltolkad.
rätt informaton men för fel man, kan det bli så?
Om en person är rätt för dig eller inte, det kan väl bara framtiden utvisa? Han kanske är rätt för dig nu men ni båda utvecklas åt olika håll redan om några månader… Det betyder inte att det är fel.
Bara några tankar…
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Pendeln/korten ljuger/ljuger inte troligtvis lika mycket eller lite som du ljuger för dig själv.
Även det bara en tanke…
Hmm.. Jag har nog lust att säga hur nyfiken man än är så när det gäller relationer ska man vänta och se.

#0 Oftast när jag känner att det är fel granskar jag min fråga på djuoet. Oftast är det min frågeställning som inte speglar rätt.
Men fel.. ja visst. Det är inte alls ovanligt att jag kan känna att just tarotkort har hamnat fel. Det är ju det min intuition skall vara med och aggera på.
Jag använder inte pendel.. för jag hittar den inte och konsekvent vägrar köpa ny.. Men enligt min erfarenhet så är pendeln lite av en spegel över ens inre medvetande. Alltså borde vara svårare att få att "ljuga".. Mer rak på sin sak tycker jag..
Men jo.. jag skulle nog säga att möjligheten finns. men att jag alltid ser till min frågeställning och granskar där.. Provar ur fler olika vinklar osv..
Du har redan fått bra svar, så jag tänkte slå till med lite ironi; för jag tyckte det var en rätt *** fråga :)
Alltså: Nej pendlar, tarotkort, kaffesump och sand på en spegel kan ALDRIG ha fel Nixan. Aldrig. De är magiska saker som blivit begåvde av Gudarna med Sann Framtidsvision.
Du kan med lätthet lämna alla stora levnadsbeslut till dessa magiska, upphöjda ting; de har svaren! De kan inte ha fel!
För all framtid slipper du göra allt det där jobbiga, som att tänka, agera och göra val själv. Du har ju en kristall i ett snöre som kan göra det åt dig. SÅ magisk är den, och tänk: för bara 150:- på Kristall-Ugglans Bokhandel!
Nu återstår bara EN ENDA FRÅGA…. var köper jag min!?
Mvh, T
mehh, knäppis , jag pendlade inte själv , kanske inte har någon betydelse. visst skapar man sig en egen framtid men lite rådgivning är ju inte fel.
#6 Ja, är lite knäppis idag :) inget illa ment, det vet du!
Mvh, T
El dubbelposto ist radieren sie bitte!
tog inte illa upp , du e lite knäppis :)
vad det andra inlägget betyder har jag ingen aning om

Om personen i fråga är nollad..alltså i friläge så är det rätt info som kommer..För att plocka in någon annans energi krävs ju att man är bortkopplad från sina egna energier och värderingar..