Go'morrn 12 September
Livet rullar vidare, och det kommer ingen repris.
BlessedBe Systrar och Bröder
Vandra i Ljus å Skönhet
GodMorgon, så sant som det är sagt!
Lika bra att ta till vara på dagen rejält, mao.
Kram till er alla.BlessedBe.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
God morgon..Önskar en underbar dag till er alla..särskilt till Anco på hennes dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fast nu har du väl ändå gjort en repris, BiGavia? Det är ju den 15.e idag, inte den 12.e *S*
Jag är trött efter helgens bravader, men ÅH så bra jag haft det!!!
Ett grattis igen till Anco (en överraskning kommer dyka upp snart ;o)
Ha en bra dag alla!
Kramar!

God morgon till er alla. Inte mkt sömn i natt. Månen som är i farten?
Mulet o regn. Men annars är det inget fel på denna dagen, som sagt, det finns bara en av denna dag. Tag tillvara.
En bra önskas er alla
Kramar
Javisst Blodtopp. Var för trött imorse……efter en målarhelg och ny katt och syrran som kom
Vandra i Ljus å Skönhet

Luzifer har kommit hem. Jag försöker ta kort på honom, men det är lite svårt, han och Izabella springer runt över allt!
MVH Isnornin
Jag är ensam ute på landet i ett stort hus, passar hus och hund. Och har just fått en massa insikter om mig själv och jädrar så ont det gör i hjärtat! Men det är nog en bra smärta. :)
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

hm, har besökt farbror doktorn och fått en diagnos…sköööönt, kan inte tänka längre än så just nu, mer än att önska alla här en sköööön dag, även om det inte är löööööning än på ett tag, puss puss