Go'morrn 12 September
Go' morrn!
Må er dag vara välsignad. Och livets ljus följa er på vägen. / BiGavia
Vandra i Ljus å Skönhet

Hej! God morgon! Molnen skingras, solen kommer att lysa! I natt var månen glimrande och vacker.

God morgon
Grattis SEV på födelsedagen:)
Ha en bra dag allesammans!
MVH Isnornin
Grattis, som sagt till SEV… från oss här i stan. Du vet vilka vi är.

Ja absolut Grattis på födelsedagen!

Finfin höstskimrande och gyllene morgon, stort grattis SEV, ha en finfin dag!
GodMorgon alla, ett snabbt uppvaknande då dotra missat bussen, var tvungen att skjutsa henne till skolan i stan…
Dagen verkar bjuda på omväxlande sol och mulet.
Sällar mig till alla som säger Grattis till SEV….. ha en bra dag!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Stort grattis på din födelsedag Sev..hoppas dagen blir efter dina önskningar.
God förmiddag till er alla andra på HiF..önskar er en fin dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Här skiner solen idag! Ska äta min frukost och sen gå ut. Får nog leta rätt på en bra pappkasse så jag kan plocka med mig svampen jag spanade på igår… ;o)
Sen blir det grejande av olika slag resten av dagen och imorrn bitti åker jag till Göteborg för att gå på Cabaret och bo på hotell. Behöver inte betala ett öre heller =D
Ett stort GRATTIS till SEV även från mig!
Och hoppas att alla får en underbar dag idag!
Gomorron…solsken blandat med stora moln…nackspärren börjar ge sig….ska ha en lugn helg med tv titt och stickning….värmande bad och skogspromenader.
Skön dag önskar jag er alla och ett STORT Grattis till dej SEV…må din tårta bliva god och presenterna hagla…*L
BB/Broken

Broken, det där lät så mysigt att jag blev alldeles salig! Kanske för att jag själv planerar något liknande. Förhoppningsvis ska min helg bestå av vin och pyssel med väninnor ikväll, höstarbete i trädgården imorgon, och på söndag är det trädgårdens dag över hela landet och vi ska åka till någon plantskola och fynda. :-)
Kram
PS! Grattis SEV!! 
#10 Ja…det ska bli så skönt kan du tro…*L Ophs! Nu spyr hunden
….rusning…
….Kramar

#10 oh så avis jag blev, pyssel;)
MVH Isnornin
Go middag. Här skiner solen och är så otroligt fint höstväder. Ahhh, så skööönt.
Grattis på dig SEV!
Trevlig helg alla Hifare!

Vin och pyssel, vad härligt det låter! Det vill jag också göra, eller iallafall vara hemma med en kopp powerté (färsk ingefära, citron och honung) i tassen, mjukaste kashmirfilten och sköna spökhistorier.
Bliss!
Grattis SEV! :D
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!