OT Pokerhäxa = du??
Jag spelar Texas Hold 'em på www.PKR.com - en kul pokersite som är som en slags kombo av Sims och poker! :D
Man kan t.ex. göra tricks med sina marker, brista ut i ett förskräckt "OMG!" då man sitter på färg och allt går emot en, eller skratta högt då trissen blir en kåk på rivern, osv! Hur kul som helst om man, som jag, har en bottenlös fantasi.
Är det fler som tycker om att spela poker, kan ni väl gå med så kan vi spela några händer, snacka lite skit och ha kul någon kväll?

hm, har spelat poker, i högstadiet, undras om det är möjligt att friska upp gamla kunskaper, som sagt, GAMLA kunskaper, i så fall skulle det vara kul, med låtsaspengar, för det är väl det som avses, trumman?

Jag älskar poker! Jag spelar gärna om det handlar om låtsaspengar som lightseeker säger ;)
Ja, låtsaspengar :) törs inget annat………………. än så länge.
Jag vann $13.500 på en (1) hand i förrgår. Då önskade jag att det hade vart ett realmoney game ;)
#2 Kul, ja men skapa en figur på www.PKR.com då så träffs vi ikväll!
Jag kommer sitta på efter 19 då jag lagt barna och heter kortleken där.
Då ni laddat hem programmet och skapat en figur/användare kan vi väl komma överens om vilket bord vi ska sitta vid och ses där. Antingen vis här, eller via snack på MSN.
All in! -T

uj, uj, är på klassfest till kl.20:30 ikväll, för se om jag har någon kraft kvar efter det (klassförälder är jag)
#5 Min grabb ska också på klassfest/disco ikväll ;)
…ingen?

spelar bara klädpoker;)
MVH Isnornin
#8 HAHA!! Den var bra!
ja men dåså #8 - bring it on!! :)

#10 Vågar du? jag är för j*a bra!!
MVH Isnornin

frösker fixa och regga och grejer, men det verkar vara något som inte stämmer
#12 ??
Det är ett ganska stort program så det kan TA TID asså… vad är det som felar?

när jag klickar på "registrera" får jag ett meddelande som säger att det inte går att göra det "just nu" och att ajg ska kontakta support, men det ids jag ju inte ;)
Jag är på nu och en par timmar framöver.
Sitter vid The Arches 1 - kom och spela!! :D
Pokerhäxa-tillymilly-men hinner/orkar inte ida..en ann kväll :-) gärna!
Vinn nu!

Jag spelar mest tv-spel när jag spelar. 
Kom igen! Ingen som vill spela ikväll?? :)
Jag gillar sims ;-)
Kram o BB
#20 Du kan läsa folk rätt bra här också ska du veta, iaf på sättet de ser på korten och snabbheten de budar på tex.
Vad kul du vill spela - vad heter du där? Och när kan vi ta en par rundor?
Jag heter "kortleken" och sitter just nu på The Arches 5 och skinnar folk på peng! KOm dit och stoppa mig …om du KAN!!