Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 686 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 11 September

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'morron Systrar å Bröder i anden.

Vad önskar ni av dagen, vad blir er glädje?

Låt inte ögonblicket gå dej förbi!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Zoraye
0

God morgon,
En grå sådan med skirt regn, frisk höstluft. Idag önskar jag mig kreativitet, effektivitet och inte minst förlåtelse och försoning.

BranDuir
0

God Morgon alla!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BiGavia
0

Tre tranor flög förbi på låg höjd . Önska denna familj en god resa mot söder!

isnornin
0

Jag tänder ett ljus i dag! Denna dag går inte att glömma.. En värld utan terror hade varit fint!

MVH Isnornin

Anco
0

GodMorgon allesammans. Ett ljus kommer även här att få lysa under dagen.

Grått ute är vädret, ljust inne i mitt sinne.

En signad dag till er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Endroppeihavet
0

#0 En sån härlig bild! Det e molnigt, idag igen, och det kommer nog bli lite regn också ser det ut som.. Men jag e iaf uppe i lagom resonlig tid och pigg och glad!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

blodtopp
0

Visst ja, det var idag det hände en massa saker för några år sen. Inte bara i Usa, tänk Sverige också.

Ska se om jag hittar ett ljus stort nog att brinna hela dagen.

Annars är här bara bra! Önskar jag hade pengar dock, så jag kunde ha råd att åka och hälsa på alla er jag saknar. Men det kommer väl så småningom =)

Kram på er!

fairytindra
0

för mig är det dock en glädjens dag för idag fyller min dotter 18 år kram tindra

Jennix
0

Jag som är en stor gråterska, grät när jag såg programmet om Anna Lindh häromdagen…

Enda gången jag kan se på Göran Persson utan förakt, då han visar känslor och glädje (hoppas det är äkta bara).

Idag ska jag tvätta kläder och syssla med lite sånt.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

lightseeker
0

#0, oooh Bi Gavia, vilken vacker kvinna med en underbar utstrålning du har, man blir GLAD av att se dig, imponerande med din vackra stav också, kraftfull verkar den vara.

Idag är en glädjedag, för 20 år sedan på dagen, så räddade läkarna livet på mig och min 1 månad för tidigt födda dotter.
En vacker, rakryggad, självgående kvinna är hon idag, som har fått känna på människors ondska i mångfald, tyvärr.
Hon är brun, har ADD och läs och skrivsvårigheter, vilket i sin tur gjorde att hennes fröken i 1:an inledde en mobbning som klasskamraterna sedan tog över.
När hon var 11 år, så vart hon så söndermobbad, så att hon sa till mig: mamma, om du tvingar mig till att gå till skolan i morgon så kommer jag att döda mig själv, så det gjorde hon naturligtvis inte, på 5 veckor.
Sedan dess så har vi jobbat på (jag och hon) på att bygga upp en stark själ.

En glädjens dag, för oss alltså, att kämpa mot demonerna och känna att man har kommit vidare…..tackar ödmjukast för utrymmet här.

Jennix
0

#10  Jag önskar att din dotter kan få den styrka och kraft hon behöver! Och en trevlig födelsedag. :)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Zoraye
0

Instämmer med #11, ljus, energi och kraft till din dotter Lightseeker, och till alla som fyller år idag.

Och jag håller med dig, #10, vad fin du är BiGavia! Fantastiskt vacker och stark bild.

BiGavia
0

Ni smickrar mej, är bara en tokig norrlandskärring!

Zoraye
0

Man kan ju vara vacker och stark för det, eller hur? Du dominerar fett som mina småkusiner här i betongdjungeln skulle säga.

BiGavia
0

Oppsan, vill inte vara dominant….Tyst

Zoraye
0

Hehe, det förstår jag, fast det är enbart positivt menat, som i "du är suverän!".

dragonstar
0

Min dag har varit enn uppsjö med negativa hendelser.. Hoppas att det vänder snart..

Hoppas alla har haft en bra dag och får en fortsatt trevlig kväll. Kram

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Zoraye
0

Attans Dragonstar, hang in there vännen. Det är en klyscha, men det blir bättre.

BiGavia
0

dragonstar, imorgon e en ny dag!

Sovgott
0

Idag har varit en lugn dag. Bara vilat mig. Och dammsugit. :)

spindelfot
0

nu börjar dan ta slut, har varit i skolan, hittade en ny vän i klassen kanske, jag har pysslat på horn-diademet, köpt teatersmink..

imorgon ska vi åka till stockholm, jag och minitroll, på lördag ska jag och sophia på maskerad - ser fram emot det mkt!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus