är inte den svin dyr?
MVH Isnornin

:) trumman, det var till att vara ute i god tid :)
Min dag är 3 januari. :)

hm, vågade inte installera något utan dator-ägarens godkännande, så jag vågar mig på en vild gissning på översättningen av den japanska sidan:
Trumman drömmer om någonting som liknar en stav-formad, penis-liknande atrapp, men sedan så ser jag att man visst stoppar ett piller i den, hrm, potens-höjande atrapp?
När man så scrollar ner, så får jag ser att någon sätter sig ner och mediterar eller ber till den, men T! en avgud alltså, till våra altaren finns det ännu ett nytt plast-tillbehör, på uppladdningsbara batterier, smart!
Sist men inte minst så får denna person hallucinationer och börjar att se färger och mönster i taket ARRRGH, T! du har alltså drömmar och fantasier om det psykedeliska 60-talet, du stanna kvar här, det finns många alternativa födelsedags-presenter, men den här är ju en av 2000-talets största önsknings-presenter.
Allt i ett s.a.s. Det kära 60-talet, det är alltså DET som du önskar dig tillbaka till, jag förstod det rätt vad?

#3 ¤ASG¤

okej, kanske bäst att lägga till, skämt, inte allvarlig

trumman och Vekka, jag fyller år före er! Vill ni se min lista;)
MVH Isnornin

isnornin, häftigt! den 1 el 2 Jan? sällan jag "träffar" någon som har födelsedag före mig :)
Aj då…är din lista jättelång? :)

(jag mena innan er;) haha;) nej då jag har inte fyllt år än i år, i november fyller jag;) Min lista är LÅÅÅÅÅNG;)
MVH Isnornin

#1 Jo antagligen, därför la jag ut om det i tid så ni har tid på er att spara ihop och beställa den!!
#3 Bytte hemsida i länken, mer lättförståelig nu :) men ja "Det kära 60-talet, det är alltså DET som du önskar dig tillbaka till, jag förstod det rätt vad?" - ja, faktiskt, det också!
#9 Jag med! Jag är samlare.
Mvh, T

Vad roligt med så många Januaribarn.. ;D
*sällar mig till skaran med dag 11*
Hmmm.. hur paketerar man 60 talet?
#11 Tror det kommer paketerat i små små vita lappar, gärna med roliga figurer på ;)

jaa, sådana här vad
?
eller som ett nyupptäckt växt-intresse, mamma vattnar gärna växterna när man är på semester, av ren glädje över ett nytt och hälsosamt intresse.
För att inte tala om detta nya intresse för allt orientaliskt, resor till exotiska ställen, flummiga kläder och färgstarka bilder på väggarna, 60-tal alltså.
Förresten nämnde någon någonting om skumma lukter, ingen fara, det är bara rökelse och oljor, hrm

#12 Aw.. Ja de där minns man. populär samling en sväng. Följt av en massa skrämmande små klubbar med nykterhetsföreningar.
mmm.. rökelser.. oljer…knäppa psykadeliska syner..
Låter som min vardag det. :P

Har ni hört den här om lille Tomas som skriver brev till farmor?
"Kära Farmor!
Förlåt att jag glömde bort din födelsedag. Det vore bara rätt åt mej om du glömde bort min nu på torsdag."

Den var bra!
MVH Isnornin

Vaddå torsdag LailaBaba, jag fyller ju nu på FREDAG, den 12.te.
Snacka om TIDIGARE isnornin. he he
Vad får jag av er då?
SEV 
Tja, en tankekram….
Vandra i Ljus å Skönhet

#19 E nog så gott. Kan man meka med den? E de en teknisk grej?
SEV 
Kom till mej när jag fyller så ska du få flera av mej å mina vänner
Gubbe me trumma
Vandra i Ljus å Skönhet

Wow, låter som ja har vägarna förbi dig då det lutar åt grillning. Ere mpnga tjejer, så ja kan välja å vraka menar jag. he he
SEV 
Hmmm. nog kan du göra de men de flesta e upptagna , så ta me stora charmen….*asg*
Vandra i Ljus å Skönhet
Trumman fyller år dagen före alla Hjärtans dag….dubbelt firad.
Vandra i Ljus å Skönhet

Och jag fyller en vecka efter isnornin, och är således en vecka yngre =)

Jag har redan fyllt år…Grattis allihop!!! QAlla lägger en guldtia i hatten så har vi världens kalejdoskop till nästa häxträff!;P
Vet Coturnix, min årssyster!!!
Vandra i Ljus å Skönhet
Hallå!! Kan ni sluta snacka om alla andra nu och komma igång med insamlingen till min fett coola kalejdoskåpprojektor istället!!??
;D

MVH Isnornin