Fullmånen...
Fullmånen förföljer mig…. ett sammanträffande eller….?
På häxträffen i Mora var det fullmåne.
På trumkursen med Trumman i Västerås var det fullmåne och tillika månförmörkelse.
Nästa fullmåne, på måndag…. är min födelsedag.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
tur

Hällitt!
För min del blir allt så extremt intensivt under fullmåne. Ibland drar jag mig för att festa till det då eftersom det brukar hända de mest helgalna grejjer då som inte händer annars. Det har hänt alldeles för många gånger för att bara klassas som slump.
Då ska Anco fira , dubbelt upp!
Vandra i Ljus å Skönhet
Det kan du ta o skriva upp att hon ska!!

Fyller du jämt Anco?
MVH Isnornin
Yes, jag blir tant…..
Hon fyller 1 år tror jag bestämt, en ny ungdomstid börjar , så de så. Tant pyttsan!
Vandra i Ljus å Skönhet
Grattis i förskott om jag glömmer det sedan. Jag är hopplös på fördelsedagar.
Tack vad ni är snälla…. men det var inte för en massa grattis jag skrev. Jag tyckte bara att det var liiite mer än slumpen att det 2 senaste fullmånarna har jag varit med om så kraftfulla saker… och så dessutom är det fullmåne nästa gång när jag fyller år.
3:e gången gillt, så att säga….
Vet det, försäkrar mej bara om framtiden.. Grattis får du på din dag, Syster
Vandra i Ljus å Skönhet

Månen FÖLJER Dig. Grattis! Det är rätt så juste att fylla … jämnt..joo det är ingen skillnad…eller…näe… det är som det är…och roligt också…
Du har redan blivit yngre Coturnix,,, jag längtar
Vandra i Ljus å Skönhet

Haha! Och jag som de senaste dagarna tänkt att jag ska fråga när och hur mycket du fyller, Anco 

Vad kul Anco, jag reser till dig i tanken och firar med dig! Ett stort horn mjöd får du av mig;)
MVH Isnornin
Åhhhh, tack alla vänner! Ni är så snälla, #14 mmmm…. mjöd, inte fy skam, kan man önska sig bättre?
Vill samtidigt passa på att så här lite i förskott (eftersom det blev lite granna födelsedagstråd ist f fullmånetråd ) gratta även min systra i anden BiGavia som jg har för mig fyller här i krokarna också 

BiGavia när fyller du år?
MVH Isnornin
Tre dar efter Anco.
Vandra i Ljus å Skönhet

ojoj det blir fullt upp här!!
MVH Isnornin
Hm… ska ni äta tårta för oss alla så lär ni bli tjocka….vet en som fyller nu på fredag
Vandra i Ljus å Skönhet

Ja SEV är det väl:)
MVH Isnornin