De är dags att dra sig åter!
Välmött alla här på häxor.
Nu har jag känt efter och som många säkert märkt av så är jag inte lika aktiv här inne på häxor längre.
Detta är av lite olika skäl som jag inte tänker gå in på men känner att de utvecklas en hel del annat på min privata plan som tar tiden och jag vill ge de min tid oxå för så är det bara helt enkelt.
Jag har fått råd och vill absolut följa den stigen som dessa råd haver gett mig. Som den Häxa jag är i mitt fullo så måste jag följa det som faller mig idagen och ledas av detta.
Har absolut fått en hel del under min tid här på fokus men nu är de dags att lämmna eder för ett tag och vem vet kanske jag kommer åter eller så inte de är något som man kommer märka av i så fall.
Kommer vara kvar så jag kan följa upp inför träffen nu i okt men sedan så lär jag dock lysa med min frånvaro.
Så tack och må ni vandra i ljus och harmoni/Krax Hias

Näe vad ni är trista med era avskedstrådar
ajö, ajö.

Det var tråkigt Hias! Men du vet var jag finns if då är det bara att du hör av dig!!
Kram
MVH Isnornin

Jag förstår dig till fullo kära systrami och önskar dig allt gott!
Jag är inte heller inne här så ofta nu för tiden, loggar inte in utan kollar bara runt lite. Tycker att det har blivit lite väl mycket trams och bråk här. Men ibland så lyser ett och annat inlägg upp forumet.
Kram!
Åhhh neeej inte gå ifrån oss gumman.
Har saknat dig massor o kommer sakna dig massor!!!
*KRAAAAM*
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Man ska göra det man behöver. :) Ha det så bra gumman och jag säger precis som Isnornin: du vet var jag finns. Ta hand om dig.
Kram!

Håller med Astraea, man ska göra det man känner att man behöver.
Ta hand om sig så hörs vi.
hej dårå

Hias, har inte du redan sagt hej då en gång?
Lycka på din stig syster Hias. :D

#8 syster hejdå ,nej de har jag dock inte uttalat om men att jag drog mig tillbaka nämde jag tidigare men nu så har jag tagit de beslutet att de som behövs på privata stigen kräver min uppmärksamhet och jag ger den de fullt ut nu.
Och ja visst kommer jag att vidhålla kontakt på ett eller annat vis .
Men jag känner att här har jag gjort mitt nu och för en tid framöver.
Kram till er alla och åter igen tack för tiden som gått.

#9 Jag som tappat tid och rum då måhända. :)
*Vinkar hej då till Hias, vars ande aldrig slutar flyga omkring i universums glasburk*
Kram, Hias, mer behöver inte sägas oss i mellan tror jag, undrar om jag har din adress kvar dock??
Vandra i Ljus å Skönhet