Häxor iFokus

Häxor

Etikettpyssel-och-kreativt-skapande
Läst 1474 ggr
BiGavia
0

Vindspelstrevare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Provar mej fram i att skapa vindspel,

Ge gärna kritik Bra och Dålig!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

varulven
0

skittufft! :) vad duktig du är!

BiGavia
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild från annan vinkel!Flört

isnornin
0

Vad häftigt!!

MVH Isnornin

BiGavia
0

Va, snabba ni är, kan ni se något som skulle gå göra på annat vis? Något som ser dåligt ut?

Tackar för rosor , men vill ha ris åxå.

spindelfot
0

den ser jättehäftig ut, allt jag kan se nu , men jag ska se noggrannare sen :)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Vekka
0

supersnygg! har tyvärr inget ris till dig, då jag verklingen tyckte om denna :)

jo… jag hade bara haft 3 klockor men det är bara min personliga uppfattning av, för mig, speciella talet 3 :)

KlaraStjarnljus
0

Jag säger samma som #6, jag har inget ris ju! Tycker bara den är trolsk och läcker och jag vill höra dess ljud!

Vekka
0

#7 Ja den har nog ett dovt o mjukt ljud, underbart.

Sebastian
0

Den är jättefin! Men eftersom du efterlyser ris så det enda jag kan komma på är storleken på bjällrorna och klockorna.. Kan tänka mig att de låter ganska friskt och har du den placerad utanför sovrumsfönstret så är det nog inte bara gastarna som skräms bort;)

Bra jobbat!!!

Mvh Sebastian

blodtopp
0

Den är jättläcker!Skulle vilja höra ljudet av den jag också.

Men nåt mera? Jag tror att jag skulle hänga på nån mera sten/kristall eller liknande för att få lite blänk från solen i den =)

Sebastian
0

Ett prisma kanske… Nej stål. Som håller trollen väck. Plåtbitar som du putsar med sämsskinn och ett polermedel. Tjusigt värre!

blodtopp
0

Eller spegelskärvor =)

Lorelai
0

Läckert vindspel! Absolut inspirationsvärdigt. :D
Skall se om jag finner något ris med. Men skulle egentligen vilja se den i vinden och höra hur den spelar. :P

BiGavia
0

Tar, tacksamt i mot allt, klockorna är det ganska så tjock metall i så det är en fyllig klang som jag gillar, de är 5 stycken. Renhornsbitarna är 9 st. när hornbitarna slår ihop blir det ett dovar hornljudOskyldig. hm, ni ger mej lite tankearbete , Tack.

BiGavia
0

putt

solqvinna
0

Det är vackert och spännande att titta på, undrar så hur det låter.

Tuva-Lena
0

Nu blir jag såå inspirerad BiGavia! Jag köpte ett vindspel bara härom dagen, och tänkte att; ja men, ett sånt där skulle man kanske kunna sätta ihop själv.. Obestämd

Ditt spel är så härligt fint, så personligt! kanske några fjädrar nånstans, så att du får det hårda (benen) i kontrast till det mjuka (fjädrarna)..? Gärna fjädrar som är lite färgade, då blir tankegången densamma där, det vita (benen) mot det färgade (fjädrarna).. Glad Visa oss gärna på AB också! Kramis!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."