Go'morrn 8 September
Kölddimman ligger tät här i norr, solen kämpar för att lösa upp den. Älgjägarna drog till skogs under tidiga timmen.
BlessedBe Bröder och Systrar/ BiGavia
Vandra i Ljus å Skönhet

God morgon!
Hoppas att det blir uppehåll i dag!
MVH Isnornin

Go morgon!
# 1 berätta om varför sedan! Jag har mina teorier.
#2 det hoppas jag också! Nu är bäckarna strida och dammen fylld till brädden..det räcker så bra med vatten.
Dagens glädjeämne…det värker bara i ena örat. Och det finns alvedon hemma.

här är molnigt, men humöret är på topp, tvätten är snart klar, förberedelserna inför helgens fest tornar upp sig.

Lätt dimma som skir spunnen grå sockerspets, frisk luft, kyla som friskar upp. Det här kan bli en riktigt bra dag.
God Förmiddag, här har dimman som låg tät imorse lättat och himlen är jämngrå. Dock är det uppehåll, hoppas det förblir så :)
En underbar dag till er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Grådisig stilla morgon… Det enda som hörs utanför är ett gäng tjattrande skator. Älskar det ljudet nästan lika mycket som jag älskar kråkkrax.
Tvättberg och ledig dag, en rätt bra kombo. I köket ska fönstret putsas, ny gardinstång plus gardin ska upp. Tänker smycka med rönnbär.
Efter kvällsmaten ska jag åka och köpa garn, virknål och stickor. (Jodu, Lorelai, har inhandlat virkbok för nybörjare!)
Jag hoppas på en bra dag, och önskar er alla detsamma!!

Klockan är inte elva ännu, men jag är nästan färdig med min dag. Jag lämnade på dagis jättetidigt, ska hämta vid 1145. Gjorde matteprovet, det var inte så farligt, jag kanske kan få godkänt..
har dessutom diskat, innan jag går och hämtar ska jag sätta på tvättmaskinen också..
det ligger en sur profetia i min mage och sprider stank genom blodet, för visst vet jag, visst har jag drömt om dessa dagar, och har tankarna nu på tungan, sådana här korta glimtar man fått för flera år sedan - men då kunde jag inte förstå dem, för livet kan ju ändras så hastigt. Nu vankar jag som en kedjad flyttfågel med själva livet som en nagel i själens öga.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

jag slapp undan regnet! Har gått och blivit trumm ägare;) Ska försöka hämta hem den i em!
Jag har kännt mig kreativ de senaste dagarna, gjort äppelmos, äppelpaj o äppelkakor (har fyllt frysen), har snart virkat klart min andra halsduk har bara fransarna kvar, då fick jag beställning på den tredje jättekul! Har sytt förkläde, nu vet jag hur modellen ska vara så nu är det bara att sy fler!! Det måste vara hösten som påvärkar mig!
MVH Isnornin

har du skaffat en trumma? Får vi se bilder då?

yes det ska du få, den är hemma hos Iram, jag hoppas att jag kan hämta den i em, jag har varit på banken på morgonen och betalat den. Jag tror att Iram har foto på sin i sitt fotoalbum, min har ingen målning annars är de lika:)
MVH Isnornin