Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 728 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 7 September

Som en 90- årig dam sa till mej.

Hur kan du veta att det är en GOD morgon? Det kan jag inte! Bara önska er alla det!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Wow nu var du ute i tid du;)

God natt än så länge

Jennix
0

"God morgon!" sade Bilbo, och han menade det. Solen sken och gräset var väldigt grönt. Men Gandalf tittade på honom under långa buskiga ögonbryn som stack längre ut än den vidbrättade hatten.

"Vad menar du?" sade han. "Önskar du mig en god morgon, eller menar du att det är en god morgon vare sig jag vill eller ej, eller att du är vid god hälsa denna morgon, eller att det är en morgon som sporrar till goda gärningar?"

"Alltihop på en gång", sade Bilbo. "Och till på köpet är det en utmärkt morgon för en pipa tobak i det fria. Om du har med dig en pipa så slå dig ner, jag bjuder på ett stopp! Det är ingen brådska, vi har hela dagen på oss!"

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Coturnix
0

god morgon…yes! Det har lyckats! Nu är det femte gången.

Endroppeihavet
0

Ja denna tråd var startad tidigt *fniss* Men det är väl härligt med morgonar! Även fast jag själv förmodligen inte kommer sova på en ett par timmar.

Återkommer om några timmar då.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

Jopp, i tid var jag och trodde jag skulle sova länge idag, men så blev det inte.Skäms

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sofie-A
0

Jag har ännu inte gått och lagt mig!.

Men jag sitter här och dagdrömmer om min sköna, nybäddade säng hemma….

Sebastian
0

Godmorgon på er.

Idag ska det firas. Min Son blir två år idag. 
Ha en bra dag allihop.

Mvh Sebastian

Anco
0

GodMorgon alla morgontidiga ;)
Här är en som har sovit både gott och länge.

#7 Säg Grattis till sonen på hans stora dag :)

En härlig dag önskar jag er alla.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Aluca
0

Go´morron. Här flyter timmarna undan idag, solen steker mot baksidans vägg och kaffebryggaren har stått oanvänd.

Underligt det där.

xDumlee
0

Go´morron. Eller jag kanske bör sä Go´kväll nu? :)