Finns de???
En bra formel som kan bringa tur för en otursförföljd person som mig… eller bättre upp kan någon berätta varför jag har sådan otur jämt…. :(

Säg till dej själv så ofta du kan "Jag har tur jag" ,"Vilken tur jag har".
Människor som anser att de har tur lyckas ofta bättre än människor som tror att de har otur. Tur är inte nåt man har utan nåt man skapar. Förändra genom tanken. Behöver du en ritual så leta reda på en, eller hitta på en.
Baka bröd och knåda medan du tänker på vilken tur du har.
Bli en spegel som reflekterar tillbaka otur.

Ja det LailaBaba skriver stödjer jag. När det kommer till otur är det den bästa ritualen.
Detsamma kommer till att öka självförtroendet.
Den positiva kraften som skapas av det sprider sig efter tid ut från personen som mantrar goda ting om sig själv och för sig själv.
Väl mött
Jag håller också med.. den positiva kraften underminerar den negativa. Tänk positivt och du får flerfald tillbaka.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#1-#2 så är det! Du har turen med dej tro oss!
Vandra i Ljus å Skönhet
Inom kristendomen finns det en formel/bön som börjar "Fader vår"…
Har du provat allt, men inte det, så har du inte provat allt.
I annat fall… kan man ju som de andra säger, bara tänka positivt. Även de tillfällen då saker går mig emot, brukar jag ta det med ett litet leende eller ett skratt. Det är ju en sak att lösa.
Värre är det med stress, hets och folk. Det är saker som förföljer mig, som jag har svårt att hantera.
skulle aldrig be till någon som jag inte tro på….

Försök att hitta positiva saker i allt. För det finns alltid nått bra i en sak. :D