Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 803 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 6 September

Inte ett moln på himlen.

BlessedBe Systrar och Bröder.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Anco
0

GodMorgon, vad kul att du har fått vädret vi hade igår *L*
Här har det regnat hela morgonen, just nu är det bara fint duggregn.

En ljus och härlig dag till er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[trumman]
0

Lite ont i skallen och ett 12-timmarspass på jobbet att sitta av.

Tur det bara är 5 timmar kvar.

Ngn som vill spela GO?? Jag sitter som "gojunky" på www.kiseido.com, Svenska Rummet.

Mvh, T

spindelfot
0

idag så.. känns det lite jobbigt. det ligger som en unken stank under varje matta, en pyrande oro inuti mej.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

[trumman]
0

#3 Låter som du tappar Kraft. Dansa ditt djur, res till det, be om kraft, låt det ge dig allt du behöver. Do the evil shamanik 666 thing!

Snap out of it! Kom igen nu frkn Trollsås!!

Mvh, T

Jennix
0

Fy FAN så duktig jag har varit de senaste dagarna, och speciellt idag! Skrattande

Jag HATAR att städa och gör allt för att undvika det, så mycket jag kan. MIn lägenhet har stått ostädad generellt sett i några månader nu och i vissa vrår har det inte städats på 2 år… Oskyldig Jag vet, äckligt och skitigt. Men jag har verkligen haft problem med detta tidigare, under alla depressionsperioder jag haft har det varit ett STORT problem också!

Men NU har jag faktiskt kunnat ta itu med en hel de! Så nu är vardagsrummet dammsuget, jag har plockat bort lite papper så jag kan dansa o ha mig, köksgolvet är delvis tvättat, spisplattor tvättade OCH FRAMFÖR ALLT - badrummet gick jag nyss igenom och TVÄTTADE både golv och lite väggar, toalett, handfat!! Skrattande

Tror inte ni förstår vilken seger detta är för mig…eller hur mycket det behövdes! Tyst

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Sovgott
0

Här har det spöregnat halva dagen. Men nu är himlen vackert sorbetgul.

Endroppeihavet
0

Jag är en lat, loj fetknopp idag som degade framför tv:n såg två helt otroligt dåliga filmer och vräkte mig massor av skit. Läste ett kapitel ur kurslitteraturen tappade fokusen och satte mig framför datorn.

Damn it! Näh, jag får gå på en promenad i ösregnet istället. Det lär väcka mig.

Egentligen borde man ha en person som sparkar en hårt i rumpan och säger skärp dig under såna här dagar.. men d e väl meningen att man ska klara det själv? Urk.

*med halvseriös ton säger jag till mig själv*

"skärp nu för i h*vete och gör lite nytta!" för att sedan sjunka ner i soffan i kolhydratkoma och humma "ORKA!" för mig själv.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

BiGavia
0

Kämpa med att göra ett vindspel av renhorns bitar….och har ett björnkranium på lut!! Jag har blivit helt tokig lyssnar till och med på vad stenarna viskar,,,inte underligt jag lever ensamKyss

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Aluca
0

Då dagen varit full av socker och sömndvala, önskar jag er ist en god kväll.

//M

spindelfot
0

ska samla kraft tror jag, gå och väsa på natten härhemma, väsa fram någon viskelivisk. skulle behöva en fullmåne nu man kunde rulla omkring i näck, så trött är jag, stark kan man bli, men vad skulle man kunna åstadkomma..

det finns ett och annat hål, gömt under valkveck som jag själv glömt, luriga tankar som tar min kraft, mitt agg ligger samlat under mattan.

spindelfot
0

#8 låter väldigt inspirerande.. och ett björnkranium.. ojoj vad fint..

lightseeker
0

#5, Jennix, HEJA! you go girl, jag vet alltför väl vad det innebär.

#10, fullmåne-resa, YES, är det inte dags för den snart igen, vi kanske behöver lite mån-energier alla litet mans, nu.