Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1651 ggr
Blodeuwedd
0

Hej med er

Nu går jag min väg ett tag då jag känner att jag inget har att tillföra här och att det tar för mycket av min energi. Jag behöver avgiftas.
När något som gett så mycket kärlek förvandlas till att göra mej ledsen i stället för glad då behöver jag söka mej ut till lugnet och kärleken. Hoppas ni får må bra. Bättre än jag gör just nu i alla fall.

Kram till de som vill.

Vekka
0

Nej nu blev jag hemskt skamsen, jag hopas inte att mitt, Fy på dig! i andra tråden var en anledning, det var ett rent skämt med smile efter? Jag ber nu dig om förlåtelse om du blev ledsen över detta, var absolut inte min mening!

Lite avgiftning från datorn behövs med jämna mellanrum :)

Sänder med dig lite värmande tankar, Kramar o BB

lightseeker
0

hmm, vet inte vad som har hänt/händer, men hoppas att du följer din skymnings-glipa i magen och de känslor som behöver komma fram därur.

Lorelai
0

Blodeuwedd det låter som ett otroligt moget och ansvartagande beslut. Berömmer dig för det.
Ser fram emot ditt återvändande! Då skall du få en häxbrygd som stärker din kärlek till tusenfalt. :D

*ställer brygden här i hörnet i väntan på blodeuwedds återvändande. INGEN RÖRA!!*

starfox
0

*Kram*  -  Kom tillbaka snart.

Waara
0

Kramar om kära syster Blodeuwedd, fyll på din energi du goa, så ses vi på ett eller annat sätt snart.. *kaffe i skogen*

Kramar!!//BB//W

Brokenfether
0

Broken kommer att sakna dej brutalt mycket BW…skriver inte så mycket här ft…men jag läser….Hoppas du snart kommer tillbaka med nya krafter och att ditt "avbrott" fyller dej med allt som du behöver och förtjänar…

Jättestor och varm kram…Broken…BB

Lorelai
0

#1 Ibland blir det så att man reagerar negativt överlag. Då kan det vara sunt att ta en break. Det har sällan med en person eller ett inlägg att göra. För mår man bra och tar in kärleken som faktist florerar här så har man automagiskt motståndskraft för det som kan plockas på som negativt.
Det som Bloduewedd förmodligen reagerar negativt på nu är saker hon kanske skulle skrattat åt förra månaden.

Det är bra att distansera sig.. hålla det. När det brister gör man klokt i att backa.. För detta är trots allt ett forum.. hårda ord och flin kommer alltid att flyga omkring. Mer ofta för att man reagerar så än att dem faktist pekas ut.

Det här är varför jag passar så bra in här men totaltraschas på andra forum. Ni tar för det mesta sådana aktiva beslut. Söker sällan felet hos andra utan självransakar alltid er själva. Precis som jag gör. Men ni skämmer bort mig med det! *morr* Jag glömmer ju bort hur folk flest är och blir mycket uppjagad när jag stöter på dem..  folk flest.
Som inte vet att distansera sig.. som inte vet att självransaka först innan ropa varg.. Detta är kvaliteer som alla här har och som är beundransvärda! Ibland glömmer vi.. ibland minns vi. ;)

Vildblomma
0

Var rädd om dig och välkommen tillbaka………….. Ljus & Kärlek

Anco
0

Ta väl hand om dig, hoppas din stig inte är alltför krokig.

Vi väntar på dig med öppen famn när du väl bestämmer dig för att komma tillbaka :)

Kram tillbaka

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Vekka
0

Tack Lorelai :)
Jag blev lite orolig då Blodeuwedd skrev detta direkt efter jag skrivit i andra tråden.
Men hon pma mig, o jag var inte skyldig till hennes beslut, pust!

Så sant, så sant de du skriver :)

karinf
0

Jag har inte heller något att varesig tillföra - inte heller att undra över här längre. Inga nya frågor att ställa, samt inga svar på de frågor jag ställt… Lägger inte ner…men läser istället. Tills det finns utrymme för mer. Bra val. Kramar & önskar dig tillbaka.

Easy-Rider
0

Kärlek är för många bara ett ord. Det är de olyckliga människor som kommit så långt ifrån sitt innersta väsen att de inte har förmågan att förstå att Kärlek utan HANDLING är det samma som död…..

Ni som har förmågan att verkligen SE, ber jag skåda och HANDLA efter vad er magkänsla säger åt er och inse att den kraft som binder oss samman gör oss starka.

Allt annat är enbart rädslor, som dör i ljuset av den sanne betraktarens kärleksfulla och ödmjuka ögon.

I ödmjuk tjänst för de som inte har någon röst.

Easy-Rider