Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 840 ggr
Lorelai
0

en glädjefull Lo

Ni är så många som har varit vid min sida nu.. som har stöttat mig inför en svår tid. Jag har egentligen inte pratat med någon av er, men med öppet hjärtat tagit emot er omtanke.
Min sorg var min egen att möta och lösa. Er omtanke gav mig styrka och vinklingar att göra det på. Jag kan med glädje och leende läppar skriva att jag har funnit ordning på min rädsla.

Jag har mål att sträva efter.. arbete att söka och lösa. Lösningar på problem, mål och visioner. Jag är inte naiv nog och tro att allt löser sig över natt eller ens att jag skall vara melankolisk tills alla mål är träffade. För min del räcker det väl och veta att jag har en plan och att jag är i kontroll. Det är min glädje. Inte att vara i mål, veta hur stigen dit skall se ut.

Min sanna och ärliga kärlek för er alla. För er som tog kontakt med mig.. för er som önskade väl.. för er som ansträngde sig och för alla andra med! Alla bidrar, alla är en del av det forum jag så högt skattar.

BiGavia.. du är mig så kär.. din värme sprider sig genom hela vårt land och når dig med. Det är ett par mil den skall lägga bakom sig bara.. men den är på tåget. :P
Neina som iofs inte är här skall i alla fall bli nämnd.. :D
Spindelfot.. min eviga källa för sprudlande glädje.. Vi skall jaga stora tatuerade karlar! Lovar!!
Trumman en bror.. BD ett stöd.. SEV är saknad.. vart är han med sin glöd?
LailaBaba systerskap finns.
ares_eile för allt som inte nämns.
Så många nicks att nämna.. Alla är helt fantastiskt underbara!

Blommor till er

Lorelai
0

Oh jo.. blir nog borta stora delar av helgen. ;)

LailaBaba
0

Om det skulle bli nån stor tatuerad karl över..?

Rock on, gorgeous!

BiGavia
0

Jag håller varmt om dej Lorelai……jag tar de otatuerade!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lorelai
0

hu.. jag vet inte ens om dem räcker så det håller för mig! Skäms
Men de som blir över kan jag packa på burk och skicka till de som vill ha. Skrattande Så de utan mods till BiGavia. :P

aris-eile
0

Varsågod Lo… Nämnas kan, att ett hem som välkomnar, hyser fler gäster…. Vadhelst jag än kan göra för att underlätta lite för dig.

Såpass… Tune in, Turn on, drop me a line…
//