Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 603 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 4 September

Oj, vad dagarna går den ena läggs till den andra.

Här är luftfuktigheten hög, det bara dryper… bra för hyn. Så de e väl bara att gå ut för skönhetsbehandling.Kyss

BlessedBe Systar och Bröder.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Waara
0

God Morgon BiGavia o gott folk! Önskar er en fin dag..

Anco
0

GodMorgon, idag skiner solen :)
Efter en regnig natt, hög klar, lite kall luft.
Underbart!!!

En underbar dag till er alla!!

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[incendium]
0

God morgon!

Eller ja, den började varken tidigt eller var god men det löser sig nog. Solen lyser upp de små vattendropparna som kravlar runt i gräset och luften är hög, ungefär lika hög som diskberget som väntar på mig efter nattens marmeladkok och kolabak.

ta hand om er nu allihop :)

Cristine
0

God morgon..här ska det bli varmt och skönt så då kan man göra slutspurten i trädgården

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Iram
0

God morgon!

Egentligen borde kanske jag också använda dagen till att höststäda i trädgården, men det tänker jag alls icke göra. Istället ska jag fara på visit till mina kära häxvänner, och å vad jag ser fram emot det! Har ett par ärenden där, ska bl a uppvakta en födelsedagshäxa och så tänker jag hämta ett väggskåp som jag ska använda till förvaring av mina örtaburkar.

Jag önskar er alla en härlig septemberdag!

Kram Iram

Searchingmoonwolf
0

Här skiner solen, efter många dagars regn och rusk.

Önskar alla en trevlig dag! Cool

Jennix
0

För mig ska här GÖRAS saker idag! Städa städa i den lägenhet som stått tom under sommaren.

Jag är tillbaka i mitt hem, för tillfället iallafall… Sen får vi se. Flört

Ni får gärna skicka mig STÄDVIBBAR om ni kan och vill! *fniss* Jag behöver STÄDKRAFT!  Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

blodtopp
0

Inte gomorgon längre, kanske inte heller goförmiddag snarare goeftermiddag =) Men GO på er i alla fall.

Jag sitter nyklippt och laddar för att stänga av datorn strax. Vädret är precis lagom och utanför huset gräver kommungubbarna upp gatan. Igen…

Och jag är svamlig idag =)

spindelfot
0

ska snart cykla till skolan.. TRÅÅKIGT

jag har så jävla mycket att göra och jag måste få det gjort igår, i helgen ska jag hälsa på lorelai.. ;) så jag måste få allt gjort innan jag åker.. det är knepit.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

[trumman]
0

#9 Ta hjälp av din MAN kanske?? Eller kan han inte städa han?

Mvh, T

BiGavia
0

Män är duktiga att städa så länge de får hålla sig på golvnivå, min erfarenhet….

[trumman]
0

Kvinnor bör stå i köket och är de 2 meter från sängen är de på rymmen…

….sängen skall stå i köket.

BiGavia
0

1,5 Meter är det…haha

Endroppeihavet
0

Jag lyckades ta mig upp imorse och gå iväg till skolan.. d e så lätt o låta bli när de e så lössläppta o säger "valfritt att komma" PÖH! sen tar d säkert upp massor av saker som inte finns med i kursmaterialet..

Riktigt fint väder är det iaf. Och nu ska jag ut o ta reda på lite informanter till min språkenkät. wiha. Hm man kanske kan hitta lite testpersoner här inne… *skrattar elakt*

Medarbetare på Häxor och Fantasy.