( Völva ) ~* Nu drar
_**Snart Völva kurserna i gång ….Inte alls länge kvar nu , har ni tänkt på det tro ?
Blir tacksam om ni alla hör av er där inne så jag inte har missat att skriva in någon som ska va med . Och kanske det står namn med som ej ska stå med mm . För vissa kanske har ändrat sig osv … Nu är det sist cansen att visa sina framfötter ju ;) * blink *
Kolla in hemsidan tjejer !!
// Mvh // Mist**_
Kram o BB
/Annika.
#1 kram till dig med ;)
// Mist
kramixar härifrån med. Måste juh visa mig här oxå. ;0)
# 4 skicka mail om vad du heter och adress mm .
Hehe jag ser fram i mot att få liv i er med så nu längtar jag med ju till kurs-start ;)
// Mist
Åh, min höst kommer att bli så spännande och är det redan…
/ BiGavia
Vandra i Ljus å Skönhet
#7 MagicSpirit 5 @ hotmail . com
skippa mellanslagen :)
Jag vill bara ha in alla era namn + mailadresser pga , jag ska lägga de i mappen bland alla andra kursare och även så jag har det innan det sätter i gång…jag ska ju skicka " vanliga " brev till er sen med ju :)
Alltså , det är viktigt :)
// Mist

hej mist!
jag ska inte vara med denna gång tyvär, har ju så mycket annat..
ni som går kommer säkert ha det jätteroligt, skulle vara kul att träffas igen, men det får bli nån annan gång :/
Jag skulle JÄTTEGÄRNA vilja se bilderna ni andra tog från vår träff! ifall ni har lås på sidan eller liknande kan ni väl maila dem till mig!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Vilken är adressen till hemsidan? Vill "kanske" vara med ;-)
Först måste jag läsa. Kollade in gamla "Völvakurs trådar" där fanns en länk, men den fungerade inte…
Kramis

Nevermind…kollade in din profil "Mist", där fanns ytterligare en länk. Sorry. Kramiz

lyckatill med allt brudar :)

Hoppas du inte har glömt mig?
**Svarar alla här då :
Karinf** , om du ska hänga på så maila mig snabbt nu då . Det var en som hoppade av, så det finns 1 plats kvar
OM DU VILL HA DEN!!
Enhorningen :
nej inte har jag glömt dig inte ;)
**
Spindelfot :**
Gumman du har PM ;)
Jag har förövrigt alla de som ej ska fortsätta uppskrivna
( från kurs 1 ) OCH det tog vi ju upp på träffen ju :) och vissa har jag PM.at eller mailat .
_
P.s
Jag har fixat och donat här i natt ang : Kurs 1 & 2 så nu jäklar ska ni få en omtumlande upplevelse som ni kommer att älska ;)_
**D.s
// Mist**
Ingen har halkat efter :)
**På fredag kommer det upp en " liten förberedelse " på vad n ska göra innan hela kursen drar i gång .
HOPPAS NI ALLA LÄSER HÄR NU MED !!!!!**
Kram på er !!

Å jag är så nyfiken på vad ni får lära er på kurs 2!!!!:)
MVH Isnornin
Ja det är mycket som ska förberedas nu Isnornin ;) hehe många saker som ska upp och så vidare . Hoppas bara alla är på hugget ialf och att alla bet kommer in i tid med :)
Kram p åer alla !!
tänkte putta upp o säga till alla som går kkursen att vi fått läxa nu =)
Men mmist den nläxan såg jag när jag kikande in på den förra kursens läxor frör längesedan.. Ska jag int gå andra delen först?
Men jag gör läxan så får vi se vart det bär av =) krmakrma på er alla
Alla som ska gå kursen nu både 1.an och 2.an ska rena sig :)
Allt stämmer där inne , det är för att ni själva ska må bra :)
Så , ni ser vad dragonstar har skrivit :)
Läxan är inne alla kan läsa på index-sidan för första läxan gäller er alla :)
P.s ( dragonstar + alla kurs1.are )
Ja , 1.a kursare ska leta stav och tja den som falelr dig / ni , i / er smak ska , du / ni ta ( stav ) . Ni ska även duscha , bada vad ni vill ( när ni renar er / dig ) D.s
tack ja jag undrade jsut hur jag skulle rena mig? men duch låter bra.. hur göra jag med sitron gnider mig med det under duch?? eller kna jag tända lite rosenolja?? funkar det?? NE fårga spelar det någon rollat jag är förkyld. Är nämligen skapligt sjuk o har stananat hemma för att vila upp mig..
Mist! Nu är jag helt förvirrad över hur det funkar 
På Völvasidan står det att första läxan finns på HiF, så nu har jag hittat den (tror jag). Det är rening som gäller alltså även för oss som ska gå kurs 2…? Lite rörigt när uppgifterna finns på två olika sidor.
MEN… vad ska jag skicka in? Läxan ska skickas till dig nästa fredag… men vill du ha dagoboksanteckningar om reningen eller vad… och ska reningen ske varje dag hela veckan eller bara en gång (för 2:or alltså)?
trollvind ,! du har mail
läxorna skrivs aldrig in här , men ni kan pm.a mig hit eller maila eller skriva privata inlägg i gästboken på hemsidan.
Oj sak det vara flera gånger ringnen uförs? ja jag kör väll en varje gång jag duchar men inte ed något annat än tanken.
Kommer jag gå första delen och om andra andra delen elelr börjar jag på andra och går första i vår?? En en gång jag är exspert på att ställa frågor och missförstå.. kramrkam
#27 Du börjar med 1.a idag :)
Nej rening gäller nu idag och sen rening med det andra som står med där på läxan / uppgiften :)
Okej.. troddde jag började på nummer två o avslutade med nummer ett.. Ok ihänger med.. =)
Men du hur ska reningen utföras? eller är det bara att göra som jag själv tror o känner? Vill gärna ha en lite mer detajlerad förklaring där =S Jag är rett osäker av mig.. Kram kram
Du känner själv om du renats mm .
Du kan ju visualisera dig fram att ( när du duchar ) tex
att det är smuts , damm , vad du vill sköljs med ner i avloppet och att du fylls med nytt fräscht ludd/energi ja att du får till dig ljus och kärlek :)
**Hejsan på er alla !!
Jag vill helst att vi tar frågor + andra saker gällande Völva inne på hemsidan ( privat eller öppet ) beror ju på era frågor .
Eller så mailar ni mig på min vanliga mailadress . OK??!!?
MVH//Mist**

# 30 Jag garvar på mej!
Jag vill också fyllas med nytt fräscht ludd!!

#32 Jaha det är där jag gjorde galet.. Skulle vara ludd inte fetvadd
#32 LailaBaba !!
Ja vi kan ju säga så här , det var lättast att förklara på det viset
men ni kan ju kanske kalla det trassel , swinto…whatever , jag tyckte det var lättyast som sagt att skriva / förklara det så…
*L*
#33 Sebastian
Det är bara till att föreställa sig vad man vill så brukar det komma tills sig …
Jag själv brukar fylla mina blommor med ny fräsch energi i ljusa färger mm , det funkar för mig :)
// Mist

# 34 Jodå, jag förstår vad du menar, det lät bara så kul. Men jag vill iaf inte fyllas med svinto…
# 33 Det är därför man ser ut som man gör alltså, det är fetvadd! Men Seb, vi provar ludd nu då, ok?
(vet inte om jag tål ludd,aaaaaaaatcho!!)

#35 är med på det. Ludd som sudd.
Oj , nu kom jag in på tråden igen…har inte lyckats komma in på ett tag nu ju .
* ja visst låter det roligt med dessa förklaringar * men jag kan inte förklara på ett bättre sätt ju :)
Bomull kanske ( ?? )
. Önskar er en fin torsdag , och ladda nu inför starten i morgon tjejer !!