Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1327 ggr
Moonchild
0

OT Tatuering!

Hej, jag vet att det redan finns en tatueringstråd någonstans här på sidan, men jag vet inte riktigt om min fråga passar in där.

Nu är det så att jag den 23e september ska tatuera mig, och det blir, av olika anledningar, en fjäril på min fot/ankel. Men jag kan verkligen inte hitta en bild som jag vill ha. Helt stört omöjligt.

Jag vet att det finns många här inne som är väldigt duktiga på att teckna osv.

Om någon skulle känna för det så får de gärna rita en design åt mig, eller hänvisa till bilder! :)

Varma hälsningar /Anna

Sofie-A
0

Jag tror säkert att tatueraren kan teckna upp något åt dig. Dom brukar vara ganska bra på att rita ;)

Astraea
0

#1 Haha!!

Känner dock en tjej som skulle ha en fjäril på axeln, vilket hon också fick, bara det att den ser ut som en fladdermus.. Skrämmer upp lite. Cool

spindelfot
0

ja, tatueraren kan rita! de tar inte ut extra för det, det är en del av jobbet. man kan komma in med de mest bisarra av ideer, och de sätter sig tålmodigt och ritar och ritar..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Ioma
0

Hej där.

Jag sparar ner bilder i mängder. Så fort jag hittar en bild på tatuering jag gillar så sparar jag ner den som lite inspiration.

De flesta är från BMink.com så de är copyrightskyddade.

De flesta är inspirationsbilder från andra tatuerare.

Maila mig så kan jag skicka mängder av fjärilsbilder till dig.

auktion @ expoze.se är min adress men ta bort mellanslagen ;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

[trumman]
0

TIPS

Spam-robotar kan också ta bort mellanslag tyvärr, så säkrast är att skydda sin mail genom att skriva ut (svenska) ord tex lasse SNABELAET hemmaisoffan PUNKTEN se, eller janne FNURRGURKA hotmail FLUGSKIT com, etc.

TIPS

spindelfot
0

ja, har nyligen börjat få spam om penisar och mystiska greetingcards :( har lert mig en läxa nu..

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Ioma
0

#5 tack för tipset. Ja jag får tusentals mail i veckan på grund av att vi har mailet offentligt på hemsidan *S* Så det är skit samma egentligen för jag kan byta mail när jag vill. plus att av dessa mängder av skräpmail får jag kanske 2-3 stycken till inkorgen, resten hamnar i skräpmappen direkt ;-) Skönt att slippa dem

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se