Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1138 ggr
BiGavia
0

Har alltid varit rädd...

för att knyta vänner till mitt hjärta, HiF har befriat mej…..många hjärtvänner jag skaffat mej här…..och de kan jag gå genom eld och död för….

Kära Systrar och Bröder  …..   Jag bär er i mitt hjärta…och finns hos er alltid….ni vet vilka ni är..

Ville bara få ur mej detta…. BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Detsamma! Det vet du.

BranDuir
0

Kram På dig syster!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

BiGavia
0

Känns så Stort att ha er så det blir nästan för mycket…. mitt hår växer har inte klippts sen jag blev en del av denna gemenskapen, inspirerad av en Syster Maxm….

Iram
0

Detta glädjer mig… :-)

isnornin
0

Du är en underbar människa!!! Jag är så glad att fått träffa dig!!!

MVH Isnornin

[trumman]
0

#3 Snyggt! Jag slutar härmed klippa skägget!

Vi växer ikapp!

SEViking
0

Va ska då ja sluta klippa? Jo jag vet, det tjocka hårstrået i mitten. ha ha ha

SEV Cool

varulven
0

jag slutar klippa naglarna!! ;) ne det blir nog lite drygt kanske….

BiGavia
0

Retas ni bara…men jag hade ganska så lite hår när jag började här…vill minnas att vissa kallade mej Broder….Cool

varulven
0

neee jag retas inte :) Du är så fin

SEViking
0

Ja, det fanns dom som gjorde de va *ler*

Jag nämner inga namn så vet ingen att det var jag. ha ha ha

SEV Cool

[trumman]
0

#9 Jag retades inte. Jag menar allvar.

Mvh, T

Lorelai
0

*s* Jo jag minns nog en viss förvirring..
Mig undkom den förvirringen väl.. din röst så väl i dina ord. Ja HiF har verkligen vänt upp och ner på mitt liv med.. undrars vart hän det bär?

blodtopp
0

Mitt liv har också förändrats sen jag kom hit =) Det satte liksom fart igen, och framåt dessutom. Har stått och stampat på samma ställe länge och gick bakåt ett tag också. Men nu händer det saker!

Och jag bär också Er alla i mitt hjärta, även om jag kanske inte är särskilt aktiv här inne just nu.

Love you all!

spindelfot
0

haha, ja tjena, tänk vad mitt liv ändrades.. jag funderade ifall jag skulle skaffa mig en brevvän som jag kunde prata häxgrejer med, jämföra symboliker och diskutera religion, byta alrunor med;) gå på tornet med ifall man skulle vara driftig..

men hittade ett forum som jag blev kanonaktiv i direkt, och nu har jag varit på två träffar + pysslat ihop en kurs med tio deltagare och trumman.. det var läckert, ni är läckra ;)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Anco
0

Håller med er alla…. mycket har förändrats sedan jag hittade hit :)

Har fått många vänner här…. vänner för livet…. vänner som i många fall känns som om vi känt varandra väldigt länge, även om det bara en kort stund sedan vi träffades :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

[trumman]
0

Jag vill ha helskägg, men blir motarbetatr NÅ DJÄVULSKT av frugan så tills min ryggrad har växt ikapp med mina visioner nöjer jag mig med att ha det som jag har det. Och låter getskägget växa.

Bäääbääähääää!

Mvh, T

BiGavia
0

Du har en klok fru, många små mindre trevliga vänner skulle samlas i skägget….åså blir du int så trevlig å gosa meCool

spindelfot
0

haha, jag förbjuder min man att odla skägg - för jag tycker att skäggiga män påminner mig alltför mycket om 'fadersgestalt'..

skäggiga halvmörka män har en softspot i hjärtat på mig, för så ser ju pappa ut, när en skäggig halvmörk man (gärna lite tjock också) dog på tv blev jag alltid ledsen och tänkte på att det kunde vara pappa som dog..

pappa brukade 'samla sin frukost i skägget' och skämtade med oss barn om att det var hans matsäck, när bitar ramlat ner och det var lediga dagar så att man kanske inte orkade kolla sig i spegeln. jag trodde att det var djupaste allvar, hans skämt och tänkte att skägg, det var ju jävligt praktiskt, som en extra väska man kunde ha och lägga mat osv i. bestämde mig att jag också skulle ha skägg när jag blev en 'man', men sedan blev jag ju inte en man, fick bröst och blev gravid, insåg då att jag aldrig skulle få skägg och skaffade mig ryggsäck och termos istället.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

lightseeker
0

skaffade dig ryggsäck och termos istället….mycket tänkvärt, termosar och ryggsäckar kan vara ett bra substitut, om man saknar en man med skägg och rund mage, det måste jag skriva upp som spindelfots ordspråk, på min dörr.

junetta
0

Höjer gärna ER ALLA härinne, till skyarna!Glad 

Jag är sällan eller aldrig aktiv, men läser och tar till mig av alla era kloka/tokiga "råd".
Jag finner en gemenskap här som det är få iFokus sajter förunnade.
Och det är med glädje som man loggar in här på morgonen och med jämna mellanrum under dagen så tar man sig en liten titt.
Så TACK till er alla för att ni så frikostigt delar med er av era kunskaper.
Med önskan om en underbar höst!Cool

Lorelai
0

*lol* ryggsäck och termos!! Jag älskar din humor Spindelfot..

Irilja
0

Jag känner detsamma. Har bara varit medlem här ett kort tag, men vet redan att jag verkligen skulle älska att få tid att gå igenom alla gamla trådar och lära mig mer, för jag har inte kommit så långt i mitt utövande. Och veta att ni finns här, att man verkligen kan prata med någon som förstår och som inte tycker att man är ett freak någonstans mellan harry potter och satan. En dag kanske vi till och med ses. Jag längtar. :)

kram till alla som vill ha! ;)

Astraea
0

Haha! Ja, med termos och ryggsäck så behövs det verkligen inte skägg. Själv slutade jag spara för längesen.

lightseeker
0

vänta nu, kom och tänka på nåt………skaffar jag bara en ryggsäck och en termos, så behöver jag ALDRIG, plocka bort mina häx-skäggstrån, mer….YIPPIE!