Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 749 ggr
BiGavia
0

Go'morrn 1 September (älgjaktstider)

Frost i natt…-3….naturen går i vila, just som tokiga jägare börjar drar runt björkarna….

En klar fin dag, med ett högt tak..

BlessedBe Systrar och Bröder.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

isnornin
0

September som jag har längtat!

MVH Isnornin

Cristine
0

Strålande sol i Timrå inte ett enda moln..ska ut och se till mina växter. Ha en skön dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Anco
0

God Förmiddag, här nere är det lite omväxlande med moln och en sol som gör tappra försök att få synas.

Även vi har haft en kall natt…. +3,8…. det är kallt för att vara i norra Skåne.

En skön dag till er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Waara
0

God morgon! kallt här med.. fast iaf. +6, lite varmare än du Bigavia.. frost redan, jisses.. kallt i skåne med ser jag Anco .. brr..

Timrå verkar soligt o fint.. här är det moln men skönt i höstluften! Älskar hösten!

Ha en fin dag!//W

lightseeker
0

okej, -0,4, skall det ha varit här, om det nu kan stämma, men nu har vi strålande solsken och tvätten hänger på tork i solen. toppen

spindelfot
0

vet inte graderna.. ska snart hämta min son på dagis.

cykla järnet, har köpt en scarf åt honom så att han inte ska frysa kring halsen.. detta är knepiga barnkläders-tider för det är (åtminstone inte här) tillräckligt kallt för att man ska sätta jacka på barnen, men fortfarande tillräckligt kallt för att en varm tröja inte riktigt räcker..? är helt förvirrad när det är påklädningsdags.

och det som är bra kläder på morgonen, det är för varmt på eftermiddagen när man kommer och tar tillbaka barnen hem.. galet.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

lightseeker
0

klipp av ärmarna på en second-hand-jacka, snitta litet extra i ärmhålorna, så har du en väst ovan på tjock-tröjan, i dessa jobbiga barnklädes-tider.

spindelfot
0

hm.. en väst, kanske skulle vara nåt, vet inte om han skulle bära upp den dock, han är en spinkis som rör sig nonstop, den skulle nog glida av… kör med scarf och så får vi se, hoppas att det blir kallt så att man bara kan ta en jacka.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

lightseeker
0

men, finns det inte någon dragkedja eller några knappar, i den begagnade jackan tror du och så med tjocktröjan under (har själv en spinkig son och en rultig dotter, den tredje vill jag helst ej förära)