Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 806 ggr
BiGavia
0

God Morgon 30 augusti

Morgonen startade tidigt idag….En av mina katter har försvarat revir nu på mogonen ,vilket innnebar att matte steg upp för att kolla läget. Inga blessyrer.

Väntar på en vacker dag nu i ljusningen.

Vi lever alla under samma himmel, men med olika horisonter.

BlessedBe Systrar och Bröder.

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Bjornen
0

Även denna morgon med vit markbeläggning på sina ställen och isbitar i daggkåpsbladen.

MarsFire
0

God morgon allihopa!

Idag var det en aning lite kyligare, men med en promenad till jobbet så fick man fort upp värmen igen.

Man känenr verkligen att det börjar dra till sig för o bli höst på riktigt, det är skönt. Jag gillar hösten med alla dess fina o sprakande färger.

Hoppas ni alla får en underbar dag.

Lorelai
0

God morgon..
Kroppen hemsöks utav en begynnande förkylnig. Får se om vi kan råda bot på det.. Annars är ju nu verkligen tiden förmig att vara förkyld eller sjuk.

Var väl mött denna dag

BranDuir
0

kastar in ett nyvaket men icke desto mindre frejdigt God Morgon!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Cristine
0

God morgon från en som tävlar med tuppen om att vara först uppe. Lite molnigt här i Timrå men solen försöker slå sig fram för att göra oss glada.

Underbar lördag önskas alla.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sofie-A
0

God morgon.

Jag sitter här och gosar med mina nyvakna katter, snart ska vi gå ut på balkongen en sväng och morgon mysa lite där.

Blir inte så mycket skrivande just nu för min ena katt , Tor, en stor röd koloss till katt, har hagt sig ganska så precis på tangentbordet ;)

Hans lilla tecken på att nu ska matte ta sitt te och sätta sig ute i en filt så han får kika runt lite.

Hoppas ni har en underbar dag bröder och systrar.

Love

LailaBaba
0

Kära Vänner!

Näst sista da´n på jobbet! Sen ska jag göra höst och pyssla och göra allt som jag inte kunnat sen 17 maj, hurra!

[trumman]
0

På jobbet. Sol ute. G&T-begäret släpper inte, kanske måste jag duka under för det för att det ska försvinna?? Konstigt är det iaf.

Räkningarna betalda och en ny dator köpt av en polare. Bättre än den förra (hoppas jag iaf) jag kan ju inget om sånt där och har så lätt att bli blåst.

Nåja, så länge jag kan porrsurfa och beställa hem lagliga droger och bombrecept från internättet så är jag nöjd.

Mvh, T

Zoraye
0

Höstsol över betongen, tinnar och torn, hällitt!

Endroppeihavet
0

Soligt och vackert, en småkylig underbar höstdag. *mumma* Jag ska faktiskt ta mina stadsfötter ut i den obekanta myllan och kolla ifall jag hittar något intressant, en pinne? en svamp? blåbär kanske?

Massor av plugg att genomföra eftersom jag tydligen låg efter direkt när den första föreläsningen började. Lexikal? Syntax? Näh, jag hade ingen aning vad all terminologi betydde och var tvungen att uppsöka en gymnasiebok i svenska för att komma ikapp.

Så egentligen borde jag sitta inne och hårdplugga hela långa lördagen, men med detta vackra väder måste jag faktiskt ut en sväng i solen!

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

marinelady
0

Här vaknades de sent och sen slog åskan ner och regnet öser ner…Den smällen måste ha skrämt många, jag trodde de var en lampa först men så kom smällen nästan direkt efter så då förstod man vad de var…lite för nära för att jag ska tycka det är underbart.

Astraea
0

Nyss hemkommen från en dag utomhus. Först besök på en gammaldags marknad ute på landet, givetvis fanns de moderna knallarna också med.. En syltburk med nektariner och rabarber inhandlades i en gammal bod, ska bli gott på scones i höst. Sedan gjordes det ett stopp vid ett ställe som kallade på mig härom natten. Jag är mycket glad att jag lyssnade inåt och stannade där, hamnade vid ett naturreservat jag inte kände till, visade sig vara en av Sveriges nordligaste ekskogar. En helt underbart magisk plats! Nu hade jag mamma med så jag ska åka tillbaka dit längre fram och meditera. Kraft fick jag iaf, bra då jag inte trivs så jättebra på marknader egentligen.

Blodeuwedd
0

Åååå det luktar bajs i mitt hus.. eller kanske mer lik… Det måste ha lagt sej en råtta och dött någonstans i golv eller väggar… *snyft* Det är vidrigt!!!  Jag tror jag åker å hälsar på någon i en vecka eller så.. Huwa!!!

Astraea
0

Blä!

Blodeuwedd
0

Å ute kan man ju knappt vara heller… Nu är ju björnen på hemväg och de hade haft besök i en trädgård häribyn där h*n hade grävt upp ett stort hål i en trädgård för att slicka i sej honung eller nåt sånt.. huwa igen!! Å myrstackarna.. de har ingenstans att bo.. deras hem är totalhavererade.. *snyft.. jag törs inte gå ut i skogen.. nästan..

Astraea
0

Ack, ack, ack, ve, ve, ve… Vad ska nu hända med dig arma Blodeuwedd? Kyss

Blodeuwedd
0

#16 ja vad ska nu hända med stackars mej?? *s*  *tycker synd om* voine voine voine.. he he

Astraea
0

Lite glass kanske och lördagsmys i soffan? Det asjävlarska jag ha. Masjävlar och te!

Blodeuwedd
0

ååå ett bra tips.. fast jag har ingen glass.. men chips köpte ungen om jag inte minns fel… för mina pengar.. ;)

Mums ner i soffan..

Ha det så mysigt du kan … krama

Astraea
0

;D

Du med!

Kramar