Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 784 ggr
BiGavia
0

fredags kväll...

och döden lägger sin mörka mantel över oss..

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Astraea
0

…så att vi och dagen kan vila, återfödas i gryningen..

starfox
0

"och dans i folkets park ja det är dit man ska gå om man vill bli stor och stark"

Hon får gärna lägga sin mörka mantel över mig.

BiGavia
0

Antingen vill jag dö….eller så leva fullt ut….

starfox
0

Ja….så är det….man har hållt tillbaka för länge.

BiGavia
0

Helglugnet lagt sej….tyst och stilla det är här….

Anco
0

Allt är lugnt, trollen sover och andarna kliver varsamt fram.

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

marinelady
0

Natten är helt underbar, och följer upp en grå lugn dag med svalka och klara himlar här ute vid kusten

BiGavia
0

Marinelady , har du …..fest eller…

marinelady
0

nej inte idag, har varit ute på en 2 timmars promenad idag, har sett feta duvor,små grodor och stora gräshoppor, tjäder i massor, hackspettar, korsnäbbar av mer än 1 sort, uppflygande järpar och älgspår i stora mängder,  avslutade hela dagen med en jagande tornfalk som satte sig och åt 40m framför mig, flög sen runt oss när vi passerade. Hittade dock inte grävlingsgrytet som vi egentligen letade efter men de kommer väll fram en dag..

Kvällspromenaden som jag gjorde nu talade verkligen om höst och kalla vintrar och helt molnklart, vädret är helt underbart svalt, en av mina stora favorit årstider.

BiGavia
0

Å.. lyrik…tack

BranDuir
0

Nyss hemkommen från jobbet…..trött, trist och tråkig…..men inte värre än att en liten whisky kan hjälpa opp det…*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Lorelai
0

fredagskvällen.. den kvällen jag dränkte sorger, begraver hjärtats skrik bland kuddar och förtvivl.

även detta skall förbli… oh du mäktiga.. din styrka vill växa sig stark.. så det kan bli delat till andra.. likt en hjälpande hand vill din styrka sträcka sig ut.. lyfta de i vilka sin tur skall få växa i sin styrka.. sådan är den, gåvan av liv och kraft..