Stormtrivs!!!!!
Har varit medlem här på Häxor sen den 29/1 08…..Fått otroligt många vänner som är med mej i det dagliga livet…. och några har jag fått träffa på riktig…och de har uppfyllt alla förväntningar och mer därtill..HiF ger mej kreativitet och livsmod… Jag är nämligen inte rädd för att dö men rädd för att leva….ni är bara så underbara, tack för att ni finns!!!
Vandra i Ljus å Skönhet

Jag minns inte hur länge jag har varit medlem här.. men jag har älskat nästan var dag av det! Detta är precis vad jag sökte efter.
Dagen jag blev medlem satt jag och sökte efter forums med häxor, försökte finna stöd i det jag ville utveckla med mig själv. Finna kicken som hjälpte mig att bryta mig ut ur min bur.. en självskapt bur jag inte längre ville vara i.
Förut medverkade jag i 7-11 olika forums.. nu räcker det med detta och ja självfallet brodern till denna. ;)
Här fann jag inte bara nyckeln till buren.. utan livsförändrande personer. Jag klev in som hustru i ett stillsamt liv med två barn.. nu för knappa halvåret senare stå här som ensamstående moder med hela äventyret framför mig.. på gott som ont.
Jag kan ärligt säga att utan detta forum hade mitt liv inte förändrats.. jag hade fortfarande levt det stillsamma livet som hustru med mina stillsamma frågor. Livet hade inte kunnat gå vidare.. och för detta är jag djupt tacksam! Hur framtiden än artar sig så är jag tacksam.. nu har livet färger igen..
Psst.. jag var inte direkt olycklig förut heller. Bara inte vaken.
Lorelai… våra liv löper parallellt…..verkar det som,,,
Vandra i Ljus å Skönhet