Häxor iFokus

Häxor

Etikett: folktro-och-myter
Läst 1240 ggr
LailaBaba
0

The History of Satanism

Gestur
0

In Nomine Dei Nostri Satanas Luciferi Excelsi

Endroppeihavet
0

Ska man kalla detta konspirationstråden ;)

Möjligt? Ja allt e möjligt

Troligt? Varför inte?

Kul att diskutera är det iaf ;) Folk kan bli helt galna av sånt här.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

solqvinna
0

Det där med ett "drakfolk" är intressant tycker jag och det finns mängder av myter inom alla möjliga kulturer om det, en man som tog shamanismen till den moderna världen Michael Harner mötte dom under en av sina första "resor" och när han kom tillbaka så visade det sig att de var kända för de infödingar som han befann sig hos just då.

LailaBaba
0

# 3 Jag tänkte också på det när jag såg videon. Man kan ju vända och vrida på allting så det passar ihop, men såna här "Universal-förklaringar" är ju inte SÅ troliga. Men det är kul ändå.

Intressant med drakar och ormar i olika kulturer och Sumerernas syn på skapelsen. Det verkar taget från Sitchins "Den tolfte planeten".

spindelfot
0

jaa! drakar och ormar.. konspirationen tätnar..

midgårdsormen, kundalini, gnosis!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

spindelfot
0

tyckte videon var grymt bra, ska lätt forska vidare och försöka spåra dessa reptilmänniskor..älskar sånt här

#3 Jag tror jag också har läst den.. är det när han dricker peyote? eller tänker jag på någon annan bok nu.. Iallafall gav den mig kalla kårar, mådde dåligt långt efteråt och tänkte mycket på reptilmänniskor som kom från underjorden och kunde äta mig som snacks (som i serien v)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Endroppeihavet
0

David Icke har skrivit en hel del böcker om ämnet när det gäller reptilmänniskor och att de skulle styra hela världen, "och sanningen ska göra er fria" Den var väldigt intressant, men ganska trögläst.

Kanske filmen David Icke gjort är att rek. om man inte orkar läsa boken eller för den delen inte hittar den någonstans

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Coturnix
0
# Pepsi måste det stå.

serien v ;)

Intressant det här. Jag hittade en snutt med musik som var rätt så suggestiv av bara farten. Tonåringen undrade vad som hade hänt när han kom hem och hörde vad jag lyssnade på. Det hördes nog ut.