Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1016 ggr
BiGavia
0

God Morgon 26/8

En ny dag har grytt…och nya äventyr väntar.

Åker upp till mitt hus i skogen idag och katterna ska följa med. Hammare, spik och såg ska arbeta.

BlessedBe Systrar och Bröder.

( Varulven rymt från norr, må allt bli som du tänkt…Kram)

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
0

God Morgon alla!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Searchingmoonwolf
0

Go Morgon allihopa! Solen skiner och när jag steg upp var det riktigt höstigt. Dimmig och lite kyligare. Härligt!

Cristine
0

God morgon! Här lyser också solen men det verkar som det ska bli kallare och regn.

Önskar alla en härlig dag.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

varulven
0

God morgon på er :)
Än så länge verkar allt superbra här. Tyvärr regnar det dag, men vem hindrar det?

Zoraye
0

God morgon alla, i stora betongdjungeln lyser en svag sol upp och luften känns härligt höstig.

Det känns som om det kommer att bli en bra höst!

Blodeuwedd
0

Godmorgon
Stoooor sol och endast sex grader ute just nu.
Ha en härlig dag alla.

Anco
0

GodMorgon allesammans, här nere lyser solen med sin frånvaro, hihi. Mulet, men hyfsat varmt.

Än är dagen tidig, får se vad som skall ske.

En bra dag önskar kag er alla.BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Stormhatt
0

AaaaaAAAaaa…personaldagar *brrr*

Juvela
0

Morrn morrn på er! :) Idag vankas Laserdome med klassen :D Det har jag inte gjort på 7 år eller nåt, så det ska bli Riktigt kul Skrattande

Endroppeihavet
0

morrn morrn. Min första föreläsning idag på Universitetet.. Wiii! Äntligen känns det som om jag kommer någon vart. (Även fast jag e så nervös att d känns som om jag svalt ett helt grustag som skulper omkring i magen på mig) *gulp*

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

isnornin
0

Godmorgon!

Jag är så glad att jag han ta in frön från Rosamalvan och gräslöken i går, i dag regnar det…

Jag blev så pyssel sugen av att se äppelgubbarna igår, nu hänger 2 st i köksgardinen…

MVH Isnornin

Coturnix
0

God morgon!

Du visar väl dina äppelgubbar isnornin;) Mina äppelansikten hänger i kökslampan.

Här lyser också solen, med sin frånvaro. Regnet hänger i luften, det blir bra. Ska plantera.

Iram
0

Gomorron!

Här regnar det, och jag som ville plocka mer karlJohansvamp idag. Har nog aldrig sett på maken till KarlJohan-år! De är överallt, och jag har hittat bra många fina exemplar också, sådana som knappt är maskangripna alls. Älskar KarlJohan! Men regn föder ju nya svampar så man får glädjas istället för att gnälla. :-)

Välkommen ner till civilisationen, Varulven! Flört Skämt åsido, hoppas du ska trivas och att du har tid att träffa mig och Isnornin nån dag!

Kram Iram

isnornin
0

#13 ummmm vad gott med kj!!:D

Hoppa att du kommer att triva bra i Dalarna Varulven!!

MVH Isnornin