Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1344 ggr
BiGavia
0

God Morgon 25/8

Alla blåbär är rensade, och mina händer har en underbar lila färg.

Ser fram mot dagens gåvor.

BlessedBe Systrar och Bröder

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Godmorgon. Mina händer har också en lila färg nu på morgonen fast det är mest för att det var kallt som attan här idag. Kanske är dags att slå på värmen för säsongen.

Juvela
0

mmm blåååbäääär *homer imitation*

morrn morrn på er. Sitter här med telefonen i handen. 5:an är intryckt och förhoppningsvis är det inte upptaget länge till så jag får pratat med min doktor.

Sen bär det av till skogen :) Härligt! håller tummarna för att skogsområdet vid klagshamn är stort, grönt, lummigt och lugnt Glad

BB BiGavia och alla andra sötfrön här inne =)

Lorelai
0

God morgon..
Solen värmer hos här även denna morgonen.
Det här är underbart.. min yngsta sitter i soffan och mumsar i sig rönnbär till frukost!Med foten! *lol* Toddlers är så jäkla roliga..
Det luktar underbart av ej besprutade äpplen i skafferiet. Detta är en högtid.. Att känna lukterna av och se vad man har kunnat hämta in.
Tog in örteran igår så de inte skall gå åt av frosten som faktist är på väg. Den första kan slå till när som helst. Troligen inte innan 1-2 veckor, men bättre att vara säker än inte.

Var väl mött denna dagen

isnornin
0

godmorgon

MVH Isnornin

[trumman]
0

LÖÖÖNING!

solqvinna
0

Godmorgon

He he mina fingrar är svarta för jag har plockat och rensat svamp hela helgen, ut i skogarna med er för nu bjuder Moder Jord på karljohan så det är nästan overkligt, jag och kärleken måste fått ihop mellan 20 och 30 kg karl johan samt en massa andra fina soppar därtill.

skrockar belåtet!

Cristine
0

God eftermiddag..vad jag blir avundsjuk på er som kan plocka blåbär!! Jag har skogen full med ris men inga bär..det har varit alldeles för torrt. Svamp har jag heller inte settRynkar på näsan

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Brokenfether
0

#7 Lika illa för mig…*SKIT* Svamp finns garanterat men inte där jag går…

Lorelai
0

´Dagen förde med sig av underbara gåvor.
2 liter blåbär och ett antal kg äpplen! :D
Gissa vad jag har att stå i. Sådan gädje.

varulven
0

Inte morgon längre, men nu mna damer och herrar, är Varulven på plats i Orsa! Hej Dalarna här kommer jag!

Sebastian
0

Tjohoo välkommen till civilisationen!

varulven
0

Fantasiplatsen dalarna =P