Bytt nickname!!!!!
Vill bara meddela er alla att jag numera heter Alwyn här på forumet och inte längre sophia_doos.
Kan va bra för de jag känner här att veta haha, om ni inte hittar mig. Kram till er alla!

superbra, då vet jag!
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Hoppsan…..kan inte binda det med något…….
Vandra i Ljus å Skönhet

Måste du binda det med något då? Du vet ju vad jag heter :oP

Alwyn passar dig riktigt bra =)

Hej Alwyn.
Hallå Alwyn…. du orsakade mig lite grubbel igårkväll, haha.
Ett bra namn!!
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
Var kommer namnet ifrån?
Jag tänker osökt på William Alwyn, den kände flöjtisten eller varför inte konsultbolaget med samma namn.
Mvh, T

Haha namnet kom till mig en kväll när jag la mig för att sova. Hade läst lite om att det är bra med ett magiskt namn och helt plötsligt såg jag namnet skrivas i mjuk skrivstil framför mina stängda ögon… Det mesta kommer till mig strax innan eller medans jag sover hehe.
Jag trivdes med namnet på en gång och nu har jag använt det i några år och gillar det fortfarande…känns som jag.
Googlede det för ett litet tag sen och såg att både män och kvinnor kan heta det, vilket känns ännu bättre för mig :o)
#8 Hur uttalar du det?
Äl'vynn - All'wynn - All'win eller….?

Har viljat byta nickname ett tag. förstår inte hur man gör.
Någon som kan guida mig?

det blir jättebra..även om det tar lite tid att vänja sig vid ett nytt namn när någon byter..kram på dig Tindra

#10 SÅ långt jag vet så kan man bara nyta nick genom att byta användare. Dvs.. stänga ner Mayline och starta en ny.