Drömtydning igen ;-)
Jag drömde något så underbart inatt men kommer bara ihåg vissa fragment av drömmen:
Jag var gravid och det var bara jag ovh maken visste om det.
Jag var i någon skola ovh i ett klassrum.
Jag födde en liten Aurora (som vi IRL har bestämt att vår framtida dotter ska heta.) i hemlighet och tillsammans med bara maken. (Vet inte var jag födde men kommer ihåg lyckokänslan)
När bäbisen Aurora är inlindad åker vi runt till nära och kära och presenterar henne.
Vi är såååå lyckliga o lyckan håller i sig fortfarande.
Jag drömmer att jag ammar Aurora flera gånger och allt går så jättebra.
helt plötsligt ser jag en bil (en van tror jag) åka ner i vattnet.
Sen ska vår bil lagas av den vi köpte den av.
Ja finns här någon som vill tyda den? Jag har redan min uppfattning. hhihihi men ser gärna flera andras ;-)
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Förstår att du längtar efter ett barn men ofta när man drömmer som du nu har det en dubbel betydelse.
Så här skulle jag tolka din dröm om jag inte vetat om din längtan :)
Att drömma att man är gravid handlar om att något nytt håller på att födas fram i ens liv och i ditt fall handlar det om om en ny medvetenhet, ett inre växande som själ och människa.
Att barnet heter Aurora har och så en betydelse .Aurora är morgonrodnadens gudinna och hon färdas i en två eller fyrspännd vagn framför solen på dess himmelska bana.
Ioma, här kan du lätt se hur denna dröm kan kopplas i hop med din förra som handlade om din självkänsla men i denna dröm berättar att du för dig sjäv att du nu på fullaste allvar och med handlingskraft tagit fasta på budskapet om att du behöver förändra din syn på dig själv och jobba med din självkänsla.
En varning ger du dig själv ändå, och det är att du ska ge akt på att du lätt kan falla tillbaka i gamla mönster och negativa känslor om dig själv.
Mvh Altea
Tack för din tolkning.
jag har tänkt lite i samma banor men även att om man drömmer att man ammar är en bild inför nära framtid. Att man snart kommer att amma sitt barn.
Detta enligt vad jag hittat själv om drömmen *S*
Men mycket i det du skrev är som sagt vad även jag har funderat på efter drömmen.
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Kan så vara, man vet själv i sitt undermedvetna vad som ligger en i fatet och det är inte alls konstigt om det är ett barn på väg till dig.
Men som jag skrev, drömmar är ofta dubbelbottnade :)