En bra ritual för
Är det någon som kan ge förlag på en ritual som hjälper en på vägen när man vill ha ( ett lite bättre ) jobb , kärlek , familj mm allt i allo …. Och även någon form av rit som gör att energitjuvar håller sig borta :)
Jag vill gå vidare i mitt liv MED min familj , men jag vill ha ett mer resepktfullt liv med jobb . Inte bara gå hemma och ta hand om allt runt omkring .
Ska på jobbinterjuv den 13/9 på en restaurang ( jag vill ha det här jobbet ) men det börjar med arb-träning
Har ni förlag på något bra ??
Kram Mist <3

Någon slags succes ritual / spell kanske kan vara nåt?

tillit! Att känna, att du litar på att det löser sig på bästa sätt, att kasta sig handlöst ut och lita på att du blir buren, att det löser sig,
Tänk dig, att du är ett med universum, och att universum tar hand om dig, offra till ovan och nedan och känn att det funkar!
Det bästa sättet att hålla tjuvar borta, är att strunta i dem, det såg jag ju i korten också när jag lade för dig, håll de murar som du redan har, med din stora personlighet så försvinner de av sig själv.. det är när du tvivlar på dig själv som försvaret vacklar.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

oj nu blev jag jättenyfiken varulven.. vad var det för en mystisk teckning och rit som du gjorde egentligen..

prickarna är kylskåpsmagneter så de hör inte dit egentligen… :)

men de passade ju in jättesnyggt ändå, haha, jag tycker de ser ut som snygga blänkande stenar såhär på bild..
# Spindelfot :)
Ja , det är just det , håll huvudet hägt och håll murarna…
Jag vill så mycket men jag tycker allt går så sakta lixom…
Hade vart lite trevligt med en pusch i rätt riktning igen och så där ju :)
# Varulven
Håller med spindelfot där , vad är det för tecken då ?
Vackert och de runda magneterna passar in ju :)
Berätta mer för du är oxå på rätt väg / hur jag tänker :)

det har funkat för mig när jag bett universum/världsanden/alltet om hjälp, att jag offrat, och bett, och sedan känt tillit.. då har jag fått jättebra hjälp.