Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 694 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämne 18/ 8

God Morgon vänner!

Skolstart i denna landsända, tre trötta pojkar  vid köksbordet….men de är oppe, utan gnäll…hurra!

May your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Coturnix
0

#0 Nu fick du mig att kolla på kommunens sajt om skolstartstider…nej det är riktigt, här börjar skolbarnen imorgon.

Roligt är att se de sjutton nykläckta vaktelungarna idag på morgonen.

Sebastian
0

Godmorgon alla vänner.

Airamya
0

Morrn morrn

Anco
0

GodMorgon alla vänner, skönt att vakna i sin egen säng!!
Efter en helg på kurs med Kurt…. ehhh…. Trumman.
Många tankar, många nya vänner, några "gamla" vänner.

Dagen börjar lite sent…. men med en aning sol :)

Här börjar inte dotra gymnasiet förrän på onsdag så hon har några dagar kvar i frihet :)

En fantastisk dag önskar jag er alla!! BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

blodtopp
0

Hemma igen (nåja, igår ;o) Vaken, trött, men otroligt nöjd med helgen! =)

Idag börjar min skola också, på sätt och vis. Nya tag behöver tas för att komma framåt.

BiGavia
0

Dagens glädjeämne är att se er här Glad

BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Endroppeihavet
0

Ska ut i skogen och kolla efter något ätbart att ta med sig hem ;) Blev mysig långfrukost och skön slappmåndag. Världen är allt bra härlig.

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

dragonstar
0

daggens glädjeemne är väll gårdagen då jag fyllde 20 och hadde besök av släckten..

På kvällen tände jag ljusen på mitt ltare och värkomnade guden gudinnan och elemneten in i mitt liv. När jag la mig i sägen för att såva började det snurra och nästintill svartade helt för ökonen det pirrade i hela kroppen och kändes som om jag svävade lätt… Jag var lite rolig men det känndes underbart och sen somnade jag med pirret kvar i kroppen.. 

Nu ligger jag i halsont i sängen och förröker gurgla bort allt med sprit o dyrligt..

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Jennix
0

Trött efter helgen men lycklig… Vill ha mer, skog och stuga och samhörighet med människor… mer trummor och sång, mer eld och dans… mer häxor och troll och djur… Skrattande

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Waara
0

Mina vänner,.. det är mej en stor glädje idag!

Önskar er en fin dag!//W

Hias
0

Dagens glädje är att jag skall möta upp systrami från Värmland Aastrea och vi skall till Jorlanda i kväll och ha en månkväll.

Krax Hias

Hias
0

Vill bara säga vilken underbar och magisk kväll me alla underbara jag vart på trumresa med i tornet och tack Jorlanda för att du är just du och som vi sa början på vårt nya har just tagit sin början.

Sedan att Aastrea bodde på mitt gamla jobb va en glädje i sig för då fick jag en stund att möta några av mina tidigare arbets kamrater(Ödet).

Tacksamhet vara i all oändlighet och glöm inte Ying o Yang / nu skall här sovas har en hetnisk vecka framför mig skall ju vara Tärna på häxbröllop på Lördag och finslipning av allt nu i denna vecka.

Krax och sov gott och glöm inte att i nattens sken så är du i ditt inre för en resa i drömmens land.