Kära magiska vänner
Hej systrar och bröder!
Kände att jag bara ville uppdatera lite, om någon skulle råkat notera och funderat på vart jag tagit vägen. Har varit rätt inaktiv sen träffen ungefär, beroende på att jag separerat, reser runt och ska försöka flytta inom en hyfsat snar framtid. Har inte riktigt haft tid och energi helt enkelt. Jag är inte och läser lite här och var då och då även om jag inte skriver, och vill bara säga att jag inte glömt bort er, och hoppas att ni inte glömmer mig tills dess att jag blir aktivare igen. :)
Och jag hoppas att alla mår bra! Och har en underbar sommar!
Blessed be, och kramar till er.

Hej! Kul att "se" dig! :)
Glömmer dej inte , kramar om
Vandra i Ljus å Skönhet
Glömmer inte bort dig vännen.
Ha en så bra sommar som du kan ha!
Kramar till dig.
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Det värmer verkligen. :) Glad att ni finns här!

hej hej, outrageous, så nu är du inte en göteborgs-tjej, längre då?

#5 Jodå, änsålänge så, fast bara till oktober. Sen blir jag Stockholmare.
#6 08:a?? Jag beklagar sorgen ;)

#6 Rolitt! Välkommen till Tokholmen (världens finaste betongdjungel!) i höst Outrageous!

#7 Ja, det tar lite emot faktiskt. Men så kan det gå. ;)
#8 Tack tack! :)
Du är i mina tankar ofta och jag gör vad jag kan för att hålla dig nära och behålla kontakten.

Roligt att höra ifrån dig igen! Stockholm minsann? Kanske vi kan ses nångång i framtiden. Ljus & Magi

Jag glömmer dig aldrig.. och det är inte ovanligt du och jag har länge mellan kontakt. Meeen.. du vet vart jag bor. :P

#10 och #12
Er har jag ju kontakt med utanför Hif på ett annat sätt. :) Även om det blir väldigt sporadiskt även där.
#11 ja kanske det. :) Ska försöka närvara på träffen i höst.

Hur ska man kunna glömma bort dej baby?

kul att se dig igen:) Har reagerat på att du inte gjort så mycket väsen av dig på senaste
Håller med de andra, kul att se dig igen. Till och med jag som är rätt ny på forumet har lagt märkte till din frånvaro på sista tiden. Kämpa vidare och så hör vi av dig lite mera när du har det bättre. Kramiz på dig.

Ni är så fina :) Jag kommer tillbaka snart. Det ska jag verkligen. Så fort jag flyttat och så!

#17 Jag skulle erbjuda dig min hjälp om det inte vore det mest komiska idag.. :D

#18, va? Vad menar du?
Lycka till med ditt nya, Outrageous! nope, inte glömt dej inte ;)
BB//Kram!!//W

#19 jag förklarar privat.. men det är humoristiskt.. lovar. :D

och jag hann inte ens… äsch

#20 Kände att det var dags för en nystart, lärt känna människor där jag vill vara nära. :)
#21 Tack så mycket !
#23 Hann inte vad?