Dagens Glädjeämnen 14/8
God Morgon alla Vänner!
Gläds åt att jag fick sova hela natten, nästan i alla fall, gläds åt at smärtan är mindre, gläds över att kaffet var klart när jag steg opp, gläds över en stunds trevligt samtal med barnen över frukostbordet….
May Your day be Blessed!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

God förmiddag… jag tror jag har en inbyggd klocka för Dagens Glädjämne. Ofta jag precis sätter mig när den kommer upp.
Det var värmande att läsa BranDuir, dina glädjeämnen.
Min natt skall få bli lagd i skåpet där jag lägger dem, drömde gjorde jag iofs. En på HiF var med i drömmen med.. skall ni gissa vem?
Morgonen här har startat med frukost och städat skafferiet och kaffeskåpet. Medan jag gjorde det bakade barnen med trolldeg och vattten.. Dvs dera ssyssla var inte lika prydlig som min. ;)
När jag var klar stod allt prydligt och mycket i egna burkar eller på någonting så att ingenting skulle smutsa ner hyllorna igen. Sorterade på kryddorna med.
Men nu sitter jag och njuter av min flitiga yra och en kopp kaffe innan jag kommer ihåg hur köket ser ut. :P
Var väl mött denna dagen.
God Förmiddag, även jag har haft lite sovmorgon. Kaffet är urdrucket, nu väntar påtåren…
Mulet, blåsigt och trist väder gör att inomhus sysslor blir att ägna sig åt.
En bra dag önskar jag er alla :) Blessedbe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman
God förmiddag! BD,värst vad du råkar ut…smärtor nu igen…krya på dej…
Denna dag har jag massor att göra och jag vet inte i vilken ände jag ska börja…sitter här och japp,definitivt fel ände..*S
Friska vindar susar i träden och jag ska ut med hunden i skogen och leta upp en gren till vänskapstrummorna som vi ska tillverka på träffen i Småland snart.
En bra dag önskar jag er alla…BB/B

Glädjen idagen är att de nu har varit här och megivit att min kyl och frys är slut och att de är dags att bytas ut ….Men när va ingen som talade om men en bit på vägen dock.
Är även lite mer pigg och chocken jag fick i Måndags har lagt sig och jag vet att Carina kommer få de bra på andra sidan rots att hon rycktes ifrån oss allt förtidigt.
Krax Hias
Mitt glädjeämne är att jag upptäckte att jag bara jobbade halvdag idag (slutar om en halvtimma!) och att jag sätter mig på tåget ikväll med trummor, skallror, benknotor och fjärilar i magen för att leda kurs i V-ås med allas vår spindelfot och en hel del andra HäxoriFokusfolk!
Ska bli spännande, för det är en hel del aktivitet utanför själva kursprogrammet som jag ser fram emot med spänning och viss… ja… rädsla.
TJO!
Mvh, T
Ha så trevligt i V-ås…..Här irrar jag runt med skogsandarna…
Vandra i Ljus å Skönhet

#5 Så skoj.. att det redan är dags. :D jag önskar er alla en trevlig kurs. En givande och upplevelserik sådan..

Och jag är också på väg till Västerås, en dag innan =) Ska bara slutföra en del ärenden innan jag åker, men snart är jag på väg!
Ha en underbar helg ni andra som inte ska till Spindeltorp! ;o)

Ha det så kul i Västerås!!
MVH Isnornin
Underbar dag idag… strilande småregn, Sol skiner och allt verkar vara på plats idag. Några små fragment är på avvägar… men det är en väl komponerad och kompilerad dag.
Så härligt… det var en stund sedan nu.
Glädje… jag önskar mej det, nåja ett uppvaknande är oxå en glädje om inte annat så på sikt… Yes.
Bless!//W
Skrev ut en beskrivning på hur man nålbinder (18 sidor)…. (Chefen var inte på jobbet idag!)
;)
Har varit en mycket rolig och härlig dag, och grädde på moset var att vi vann skattjakts-tävligen. Priset var en middag för hela gruppen på Paddys nere i stan i Malmö. :) yum yum yum ska bli gott. :P
Ledig imorgon, så ska sova igen de timmarnas sömn som jag har missat nu det senaste dagarna. ^^
Hoppas ni alla haft en härlig dag, eller åtminstonde får en skön kväll :)
BB/Juvela