Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 485 ggr
Tistel-
0

Hej alla det var ett tag sen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj!

Det var ett tag sen jag var här o kikade runt!

Det har hänt en del på sista tiden! Jag har sagt upp mej, jag har börjart läsa matte på komvux, ryggen mår bättre efter semestern, o jag är skit skraj!

Jag har aldrig tidigare sagt upp mej, och nu kommer problemet… Jag har fått ett erbjudande som jag inte kan säga nej till! Det går bara inte. Min allra goaste sötaste lilla kompis ska åka utomlands, och hon vill ha med mej.

Då tänker ni säkert att, men vaddå det är bara en resa, det kommer fler! Jag skulle för två år sen åkt med henne till sydafrika, men det sket sej totalt pga pengabrist, och sen dess har hon rest världen men jag har suttit i lilla askersund och varit totalt deppig och ensam för att jag inte kunnat åka med… Och jag har bestämt mej för att inte banga den här gången pga att jag inte har några pengar!!!

Så alla ni med era mäktiga krafter och tankar gör så att pengar faller ner från himlen, bubblar upp ur toaletten, eller pryder grenarna på träden!!!   Flört

Puss på er alla

Lorelai
0

Nej men.. så det händer saker med dig med då. inte bara forumet. ;) Ja du.. pengar det kommer till dem som behöver det, jag misstänker att dina pengar kommer med hjälp av disciplin, planering, sparande och följa med nästa gång som motivation! men visst kan jag sända dem en tanke om att få dig på fötterna. :)

Kul att se dig igen! :D

Tistel-
0

=) tack för dina tankar=) kul o se dej med!

BiGavia
0

Du har min välsignelse, må de pengar du behöver komma till dej, börja packa ! KRAMAR!

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Tistel-
0

tack sötis=)