Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 701 ggr
Jodrena
0

God morgon

Solen skiner även denna morgon och bjöd på en trevlig promenad i ljus och morgondagg.

Nu har iFokus ändrat på sidan, spännande minsann att utforska vad som är nytt.

Idag ska det bakas bröd efter jobbet och offras i tacksamhetens tecken. Önskar er en god dag!

vitvargen
0

God morgon, sitter en stund vid datorn innan det är dags att åka till jobbet, jag arbetar som personlig assistent så det känns mer som att åka till en kompis och spendera dagen med honom än att arbeta. Får se vad vi ska hitta på för något spännande idag. Skrattande

Hadina
0

Önskar alla en underbar dag!!Flört

Hadina
0

God morron! vet inte om den är så god.. ändringar gör mej förvirrad!! Hittade knappt att logga in :((

Och ingen kod har blivit skickad till mej..

BiGavia
0

Go'morron… Hjärnan älskar nya saker att aktivera sej med.Flört Detta blir bra…. kramar från ett regnigt norrland

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
0

#3 gå in på "min sida" och be att få en ny aktiveringskod skickad….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hadina
0

#5.. gjorde det tre ggr.. Men nu så kom koden :))

lightseeker
0

Blir ju galen p å den här sidan, när man inte ens kan läsa texten, ör att alla medlemmmarnas avatarer skymmer.

Är det någon mer som har samma problem, ingen mer har ju klagat ännu, så då KAN det ju bara vara jag som är drabbad.

Cristine
0

God morgon! Jag önskar er alla en underbar dag..själv går jag och hoppas på regn idag..snälla snälla min trädgård behöver vatten. Väldigt spännande med allt nytt..jag är nöjd. Kramar Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

#7 så är det inte för mig. Prova att ändra bildskärmens upplösning kanske?

blodtopp
0

Lughnasadh och solen skiner =) Både gillar och inte gillar nya iFokus (man kan ju inte redigera texten man skriver ju!)