Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 701 ggr
Jodrena
0

God morgon

Solen skiner även denna morgon och bjöd på en trevlig promenad i ljus och morgondagg.

Nu har iFokus ändrat på sidan, spännande minsann att utforska vad som är nytt.

Idag ska det bakas bröd efter jobbet och offras i tacksamhetens tecken. Önskar er en god dag!

vitvargen
0

God morgon, sitter en stund vid datorn innan det är dags att åka till jobbet, jag arbetar som personlig assistent så det känns mer som att åka till en kompis och spendera dagen med honom än att arbeta. Får se vad vi ska hitta på för något spännande idag. Skrattande

Hadina
0

Önskar alla en underbar dag!!Flört

Hadina
0

God morron! vet inte om den är så god.. ändringar gör mej förvirrad!! Hittade knappt att logga in :((

Och ingen kod har blivit skickad till mej..

BiGavia
0

Go'morron… Hjärnan älskar nya saker att aktivera sej med.Flört Detta blir bra…. kramar från ett regnigt norrland

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

BranDuir
0

#3 gå in på "min sida" och be att få en ny aktiveringskod skickad….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hadina
0

#5.. gjorde det tre ggr.. Men nu så kom koden :))

lightseeker
0

Blir ju galen p å den här sidan, när man inte ens kan läsa texten, ör att alla medlemmmarnas avatarer skymmer.

Är det någon mer som har samma problem, ingen mer har ju klagat ännu, så då KAN det ju bara vara jag som är drabbad.

Cristine
0

God morgon! Jag önskar er alla en underbar dag..själv går jag och hoppas på regn idag..snälla snälla min trädgård behöver vatten. Väldigt spännande med allt nytt..jag är nöjd. Kramar Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Jodrena
0

#7 så är det inte för mig. Prova att ändra bildskärmens upplösning kanske?

blodtopp
0

Lughnasadh och solen skiner =) Både gillar och inte gillar nya iFokus (man kan ju inte redigera texten man skriver ju!)

Idag ska jag skörda gråbo och rölleka. Och se om jag hittar något mer att skörda =)

Searchingmoonwolf
0

#5 Vad är det för aktiveringskod du pratar om? Borde alla få den?

blodtopp
0

Man måste gå in på sin sida för att få den skickad till sig. Det är alltså något som du måste be om, det går inte per automatik.

Gå in på 'Min Sida' och följ instruktionerna så ska du få en kod skickad till dig. Men det kan dröja en stund innan den dyker upp på din mail (tog 20 minuter för mig).

Mist
0

Jag kan ej säga god morgon , jag får säga god afton mina sköna istället ju :) Hoppas ni alla haft en bra dag , som jag och min familj haft idag .

Sänder kärlek till er alla !!
Ljus & kärlek // Mist

[trumman]
0

#8 Jag skickar lite regn till dina törstande växter, har du det inte redan idag så kommer till innan/under helgen.

Mvh, T
regndansare