Dagens Glädjeämnen 13/8
God morgon alla Vänner!
Mitt stora glädjeämne i dag är att jag efter en sömnlös natt lyckades få min vänstra höft i led igen, gårdagens o nattens smärta var olidlig!
Slen tittar fram här,snart börjar skogen dofta svamp…snart!
May Your day be Blessed!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Godmorgon alla vänner.
Dagens glädjeämne är reaktionerna jag fått av de som jag gjort kraftsaker åt.
Mvh Sebastian
Go'morron….Solen lyser med sin frånvaro….
Dagens glädjeämne är att jag har en massa spännande papper på hög som väntar på mej.
BlessedBe
Vandra i Ljus å Skönhet
Att längta är den positiva handlingen som kommer ur sorgen att bära känslan saknad.
Längtan är bra, saknad är dåligt… ändå ligger de så nära varandra.
Jag längtar.
GodMorgon här skiner solen, ialla fall en liten stund…. molnen står på rad….
#0 Va bra att höften kom rätt….
Här väntar lite pyssel av olika slag under dagen.
En bra dag tillönskar jag er alla. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Jag sitter här med en ganska god kopp med kaffe.. hemma i min lugna vrå.. redo att vilken vecka som helst börja ta itu med göromålen.
Jag önskar er alla en glädjefyll dag.. en med värme mellan regndropparna.
Borta bra men hemma bäst!!!
Så är det allt!
Dagen innehåller uppackning av kläder, tvätt och sedan underhåll av växterna i min trädgård efter regnets verkningar under den senaste veckan när jag varit borta. _(eller i omvänd ordning)
_Tänk att det kan vara sååå skönt att komma hem och strosa runt och kolla på allt!
*NJUTER*
Hoppas ni får en härlig dag!
Min skönhetsupplevelse i dag eller rättare i afton blev den mest underbara och fantastiska regnbåge jag sett i hela mitt liv! Stor med klara färger stundtals var den dubbel. Jag stod i vördnad inför denna skönhet länge länge.
Önskar vi alla får nya glädjeämnen också i morgon som berikar !
Haft en riktigt härlig dag idag. :) Skattjakt i skolan idag :) Vår grupp fick ihop en hel del poäng. Jakten avslutas imorgon med redovisning, prisutdelning och sedan en kick-off för hela klassen.
Redan nu känner jag hur bra jag trivs. Jämför hela tiden med början på malmö högskola förra året och det är STOR skillnad. Här är människorna härliga, sköna och lätta att umgås med. Inget knössel eller längtan efter att enbart supa och lalla runt och vara flummig student. Folk är seriösa utan att gå till överdrift.
Sen sätter ju Völva kursen snart igång. Oooh vad kul det ska bli. Kliar i fingrarna lika mycket inför det som det gör inför utbildningen jag går nu :P

Mina kära vänner.. jag är en idiot.
Skulle lägga mig för en timme sedan.. tog genvägen förbi ormen och gav den vatten.. svängde förbi en annan genväg och skurade av bordet medan jag gjorde fint i vardagsrummet. Passade på att städa upp i soffan och på golvet.. SÅ dte skall vara lite fint när vi vakanr imorgon.
lägger märket till en hög med saker jag tvärstör mig på.. så jag börjar montera ihop det gedigna skrivbordet vi har här. Lyfte ner den nea hursten som stod ovanpå den andre.. knallade och hämtade skivan som låg under sängen.. ett jobb vi var två om att montera ner.
Men nu står hon där och nu skall alla saker på plats igen och ändå mera saker skall upp på skrivbordet.
Shit vad tungt det var.. skivan i sig väger som tre ungar.
Jupp det är mkt stökigt.. men det blir bättre.
Nu skall denna idioten plocka undan här.. flörta med en oförskämd mängd vatten och sedan sova.. och snabbt skall det gå. Heders.. ;P

#9 …oj..jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva nu …du får skriva igen när det blir klart…
Mitt äppelträd "sprack" itu av tyngden av alla sina äpplen. Jag hade missat att det kunde bli så. Det var inte kul. Glädjeämnet är att hela köksbordet är fyllt med skålar fulla av äpplen.

#10.. jag är klar.. ;) 19minuter tog det att fylla det där skrivbordet med kartonger och pryttlar som inte skall vara kvar här. Fylla lådorna med saker som skulle vara där.. Städa upp från golvet och sopa rent. Ja.. nära på hela iaf. *S* Men en bild kommer jag inte att visa.. Den röran där vill jag inte visa för någon. när prylarna är borta och det här rummet ser ut som det bäst kan.. då kanske jag postar en bild på det. ;) Nu..
vatten… tjohooo.. vatten
God natt. :D
Lorelai???
Du börjar bli som jag när det gäller genvägar och ta sig dit man skall för att göra det som skall göras.. Det får bli min glädje att se hur du lyckas få det mer som du vill ha det i ditt hem.
#10 Perfekt tillfälle att ta material till runor!! Fruktbärande träd är ju grundämnet för runristning.
Mvh, T