Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 609 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 12/8

God morgon alla vänner! Morronkaffe, morroncig, svarar på mail från goda vänner…det börjar bra!

May Your day be Blessed

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

GodMorgon allesammans. Gråväder, men en liten aning om sol…. påtåren är avklarad, goda skratt på morgonen är en bra start…. kan bara bli bättre :)

Önskar er alla en bra dag! BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Iram
0

Förkyld och trött efter jobbhelgen, tre långa arbetspass framför mig. Dock står ett glädjeämne i kylskåpet; en bunke rensade, guldgula kantareller. Mums!!

Anco
0

#2 Åhhh…. kantareller… hmmmm… kanske dags att ta en tur ut i skogen idag:)

BiGavia
0

Go' morrn. gårdagens ande vilar fortfarande över mej, massor av trevligt jobb framför mej, spännandeFlört

Insikterna kommer som pärlor på en tråd, en del är stora, en del är små, och fortfarande Rik, Stark och Vacker.

BlessedBe. Kramar  alla som vill ha.Skrattande/ Tokkärringen i Lappmarken

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Cristine
0

God morgon Bran Duir och alla HiF! Jag sitter också och dricker mitt morgonkaffe för andra ggn idag..klev upp halv sex..sitter och tittar ut over trädgården som nu börjar likna en.

En härlig dag önskas alla

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Lorelai
0

Om några minuter børjar vi vår færd hem. Jag længtar att sova i min egen sæng igen. Vi har tre tågbyten idag och ær hemma kl 19:05.. ja på station alltså.

aris-eile
0

Jag önskar dig en trevlig resa… Krama barnen.

Astraea
0

Mitt glädjeämne är att jag börjar komma underfund med nya sidan.. Och att jag fixat klart allt inför måndag då det blir träff med Hias och månklubb.

solqvinna
0

Mitt glädjeämne idag är att idag har  jag fått trumpinnen jag beställde av sebastian och den är underbar, precis som jag kände på mig att den skulle bliGlad

Sebastian
0

Skrattande Vad roligt!

Zoraye
0

Inlägg #4 från "Tokkärringen i Lappmarken" (som jag förvisso aldrig träffat men som verkar helt fantastisk) gav mig massa inspiration och glädje. Roligt!

BiGavia
0

Glädjeämne att vara inspirtion för dej….

Anco
0

När posten kom idag…. var där ett paket från Sebastian!
Tack snälla… skallran blev precis så vacker som jag trodde att den skulle bli. *hoppar och dansar av glädje*

Hias
0

Gokväll glädje för mig i dagen är att jag rest mig efter den stora chock jag fick till mig i går!( Fick veta att en mycket nära vän till mig va me om en trafikolycka i Fredags och omkom 36år gammal). Man är tacksam för varje dag man kan resa sig ur sängen för att åter lägga sig där till kvällen .

Så kom ett glädjande paket till mig på posten som genast gjorde min vardag posetiv nya vackra ting att förgylla i mitt hem.

Så va nu rädd om eder där ute kära systrar och bröder man vet aldrig när ödet knackar på. Kram på eder and Bless you every one/Hias

BiGavia
0

När döden knackar, är det bara att bjuda på fika och acceptera.   En vän till mej också nyss dött, hittades bara, ingen vet vad han dog av….