Olycksformel
Hej alla Häxor Och Trollkarlar!
Jag har Blivit, (tror mest) att jag Fått en Olycksformel på Mig, Det Händer Olyckor Med mig hela tiden, Hjälp Mig!

Jag kan nog inte bistå med någon vidare hjälp eftersom jag inte lärt mig att kontrollera min avkänning, den kommer när den dras till mig. Men om du vill ha hjälp härifrån får du nog berätta litet mer, ge bakgrund m.m. och varför du tror att det skulle vara just en olycksformel.
Hoppas att det blir bra ändå.

Tack För svar!
nja, Jag typ Ramlar, Får blåmärken, BLir mobbad, Får såna vardagliga Olyckor
Men om det inte är en Olycksformel, vad skulle det va då? En talisman?
#2 Hej och välkommen till verkligheten!
Så där är det, ibland slår man sig mer än andra gånger, ibland blir man mobbad för att man TILLÅTER sig att bli mobbad, ibland tittar man till himlen efter svar fast svaren står där rätt framför en och skriker!
Inte tror jag du fått ngn "formel" läst över dig inte. Bara bit ihop, se upp med var du sätter fötterna etc så går det nog bättre.
Lycka till!
-T

Tja, Jag Är ju van nu Ju ^^
Men Tack För ditt stöd!

Så rätt#3---
Oavsett om det är formler, talismaner eller bara …en tanke …så är det ju DU som är kapten över dig!!
Så bestäm dig för att du inte ska ta emot …från Något håll, inte ens från dina egna tankar ..så ska du se att det slutar !
Kram från Häxan Wargmåne
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens

Du skulle kunna pröva en rening också. Alltid bra att göra lite då och då.

Ett bra komlement till rening som Bappho föreslog, är att arbeta / trolla med magiska oljor.

Håller med alla inlägg här ovan, men blir du mobbad på riktigt får du kanske söka hjälp. Nu vet jag inte alls vem du är eller hur gammal du är, om du går i skolan eller jobbar, men det finns förhoppningsvis någon med auktoritet där du blir mobbad, som du får vända dig till.

Jaja, Men jag blir inte Såå Mycket mobbad, Bara litegranna, Men tack så Jättemycket av era Tips
Jag Har en bra Ide Om hur jag Får bort Lite av min olycka Åtminstone
Kanske Be för en Gud eller så?
Nä… Självrespekt och liknande är bättre för att få bort sådana vardagliga problem<.<

Jag håller med Ijin. Arbeta med dig själv först, med din självkänsla och hur du ser på livet (positivt tänkande istället för att fixera på sånt som går snett). Alla har vi otur ibland och råkar ut för saker, det är en del av livet.
Personligen använder jag nästan aldrig magi, helt enkelt därför att jag har andra verktyg för att hantera min vardag. Mitt råd är att vara försiktig med din inställning till magi så att det inte blir något du tar till av ren slentrian så fort något händer. Magi kan vara ett kraftfullt redskap men som sagt, det finns andra bra redskap och verktyg för att stärka sig själv med också.
Jag önskar dig lycka till och rekommenderar att du jobbar med dig själv, kanske med hjälp av någon som Jodrena föreslår. :)
#11 Allt var mycket bra sagt, men i synnerhet detta: Personligen använder jag nästan aldrig magi, helt enkelt därför att jag har andra verktyg för att hantera min vardag. Mitt råd är att vara försiktig med din inställning till magi så att det inte blir något du tar till av ren slentrian så fort något händer.
#9 Blir inte sååå mycket mobbad??? Spelar det ngn roll?
Dem som skrivit ovan har rätt. Jag har varit JÄVLIGT MOBBAD och trampad på. Mitt liv har bara blivit värre sen dagis. Så kort sagt "MITT LIV SUGER JÄVLIGT HÅRT". Jag är en ganska viljestark persion (som några på forumet har fått erfara) och det är nog min räddning. Men trots det är det bara en ren tillfällighet att jag fortfarande lever.
Sen dess har jag en helt annan syn på världen. Saker och ting är inte som dem ser ut att vara. Jag har också lärt mig en sak som du borde ta till dig. Det finns inget gott eller bra i livet! Det är du själv som får skapa det.
En sak som kan underlätta hela prosessen är om du lär dig att rata all lyx. Jag menar inte att du inte ska ha det lyxit bara det att du inte ska se det som någon vardag. Tex ta bort tv,n en vecka och holl det stenhårt. Eller sov på golvet några nätter. Hänger du med på vad jag menar? Du kommer att uppskatta lyxen 10 ggr så mycket mer sen;)
Sen vad gäller din förbanelse. Tror du att det är en och känner en negativ energi så är det nog en. Personligen kan jag bara skylla på mig själv. Jag känner ingen förbannelse. Men om du gör det så är ett kors bra mot det mesta.
Jag vet inte vilken religion du har men korset (samma som kristna) har används jättelångt före kristendomens tid mot lite allt möjligt. Så det är ingen synd eller något att bära ett kors. Bara det inte är det kristna (om du nu inte är kristen då);)
Om jag skrivit något som upprör någon. (vilket jag gör ibland) så snälla tala om det så att jag får förklara. Men bli inte arga.
//lycka till med ditt nya lyxiga glada liv;)

Veyla, jag brukar inte ha det lyxigt.
Witch_Willow, tillåt mig tvivla på ditt ord. Bara att leva i sverige är en jävla lyx. Du kanske har tränat hela ditt liv på att tänka uppot och positivt. Det ska man, men tänk negativt en stund. Tänk på hur mycket världen suger. Fundera över varför du lever. Vad gör du för nytta igentligen?
När du har funderat på detta ett tag så kommer du att märka att du har ett ganska meningslöst lyxit liv presis som dem flesta andra här i sverige. Eller menar du att du brukar sova på golvet? Inte titta på tv, äta god mat, läsa, få relativt bra betalt för ett arbete som är ok? Har du bara någon av sakerna så har du ett lyxit liv.
Kan hända att du har det mindre lyxit än mig men du har nog lyx. Jag har det extremt lyxit. Jag har egen dator på rummet, bredbandsuppkopling, nyttig och god mat varge dag, familj och vänner, skola, säng, mobil. Jag tror inte jag behöver rabla upp mer lyx för jag tror du förstår vad jag menar.
God natt och sov sött!
Vem fan har det lyxigt… Problemen kommer ju ändå, hur lyxigt man än lever!
Att vara mobbad är ingenting som är roligt, det förstör otroligt mycket och jag är glad att det inte är så mycket du blir det.
Egentligen lever jag i lyx, har massor med vänner just nu. Men det beror väl på vad man definerar som lyx…

Veyla, Jag tänker på negativt åtta gånger om månaden, det vill säga, nästan hela tiden.
#17 …? jag tänker negativt hela tiden…? och…?

När allt blir elände, ex man slår sig, skär sig, får böter, blir deppig mm är mina erfarenheter att man är alltför "öppen".
Lätt att tolka det som en ond "spell" från någon annan.
Ex. Efter en veckas meditation (inkl åkallning av andar mm) kom jag en dag hem igen. Inget fungerade, alla ljud ekade i öronen, koncentrationen var i botten.olyckorna haglade över mig, Kände det som om jag höll på att bli galen!!!!
Klart att galenskap föder mer galenskap…
Jordade mig, stängde chakran (i en rulltrappa i ett köpcentrum)
därefter slutade det.
Annat ex.
Rening med en bunt vitsalvia inte bara drar bort negativa energier i ditt hem - det gör dig lugn också!
Prova rökelsesvepning med vitsalvia och lavendel. Från fötterna upp till hjässan.( De båda rökelserna är kontrasterande till varandra.)
Kör ett varv i cirklar motsols med vitsalvia, avsluta med en cirkel runt hjässan. Gör därefter samma process fast medsols med lavendeln. Upprepa allt 3 ggr. Sk bannlysande magi.
Jag tror på sånt då det funkat för mig. Inget måste förstås. ;-)
Kramizar

Funderat på att skaffa en voodoodocka? bra attt ta ut ilska på..
har en mycket praktisk har bara haft tur sen jag skaffa min.. viserligen igen häxgray men de känns lite magiska på nått konstigt sätt! ^^