Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1071 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 11/8

GodMorgon vänner….

Nyvaken, yrvaken, ovaken…….

May Your day be Blessed!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Sebastian
0

Godmorgon på er.

varulven
0

Morrn morrn

jobb jobb, men nu är det sista veckan :)

[trumman]
0

Jobb jobb… men nu är det andra veckan och apatin och förträngningen har börjat funka - så det rullar på.

Mvh, T

BiGavia
0

Go'morrnSkrattande

Stark, vacker och rik idag, ser fram mot dagen.

BlessedBe med kram

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

spindelfot
0

Idag så ska vi på inskolningssamtal på dagis! tror det kommer bli jätteroligt faktist..

sjukt händelserik vecka som ligger framför mig.. imorgon är det inskolning för mig i min skola som jag ska börja i, och på torsdag ska jag och blodtopp åka till torpet och reka.. HJÄLP mycket som skall gå i lås..

var dessutom på en festival i lördags och är fullständigt mörbultad idag, jättesår på knät, dansade rocknroll häxdans.. bas eller shamantrumma, tycker båda känns likadant i hjärtat.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Anco
0

God Förmiddag…. grått o mulet med en o annan liten skur.
Skönt att vara hemkommen, även om det är trevligt att träffa vänner.
Har fått mig en objuden förkylning… ska försöka mota bort den under dagen. Annars är det en lugn dag…. ska ta det lugnt under veckan och samla kraft till helgen :)

En underbar dag önskar jag er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

aris-eile
0

Dagar är ofta fyllda av glädjeämnen, det återstår dock att se vad denna har i sitt sköte.

Men om vi säger så, kan vi bara glädjas åt… att från detta kan det bara bli bättre ;-)

//

Juvela
0

Baaah, det var jobbigt att behöva gå upp "tidigt" idag. Kände att hela ansiktet var helt svullet av trötthet och nu bultar huvudet. Men det var iaf en rolig dag och känns riktigt bra på den nya utbildningen. Verkar vara en härlig klass, så de här kommande 2 åren kommar nog gå relativt smärtfritt ^^ Kom hem till en saknig, gosig katt (som f ö nu ligger och rycker sött i sömnen) hihi :)

fairytindra
0

dagens glädjeämne är att jag har jobbat min helg och nu kan se fram emot en dags ledigt…imorgon tisdag. Dessutom är vi hundvakt så han drar ut mig så att jag får en massa frisk luft i lungorna. kram tindra

BiGavia
0

En kärleksförklaring och ett frieri har blivit givet mej idag, smickrande.

Sebastian
0

Nämen! Grattis!

Brokenfether
0

#10 Åh,vad härligt…och på det svarade du……? Skrattande

isnornin
0

#10 Grattis!

MVH Isnornin

BiGavia
0

Att han kan glömma det , för den man som ska vinna mitt hjärta måste , just göra det. men smickrande det var, jag till och med rodnade.

Anco
0

#14 Du är en hårdflörtad kvinna hör jag, men så härligt i alla fall. :)

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

Lorelai
0

*haha* Det ær bra BiGavia.. mycket bra. :D

Endroppeihavet
0

Ja nu e ju dagen nästan slut och den var härlig. Fick ett bokpaket på 15 böcker om folktro och homeopati och allt möjligt nyandligt, lite skräp men också ett par guldklimpar för 40 spänn.

Jag e ju ruggigt bra på att göra affärer alltså .. hahahaha.. eller inte. Ibland ska man ju ha lite tur.

Sen va d ju sol också när jag va ute. Härligt!

God mat, gott sällskap. Kunde inte önska för så mycket mer faktiskt. Kanske en helikopter men den kanske man får imon. Vem vet ;)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.