Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1025 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen 8/8

God Morgon alla vänner!

080808….det sägs ju att denna dag liksom alla andra likadagar är speciel och till o med magisk….inte vet jag…i alla fall är jag ledig idag, öm på ett flertal ställen i kroppen…tror det är tränigsvärk det kallas, är huvuet dumt får kroppen lida..*S*

May your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Anco
0

GodMorgon allesammans.
#0 Kan ju undra om motion verkligen är nyttigt? *L*

Mulet och kvavt, undrar vad det blir av detta väder idag?

En dag i lugn och ro innan kvällen kommer…. åker iväg ikväll för att jobba på cafeét i helgen. (Hojcafé i Svalöv, Skåne)

Dotra har precis farit iväg med några tjejkompisar för att tillbringa dagen på Liseberg :) Så nu har lugnet lägrat sig här hemma *L*

En underbar dag och helg önskar jag  alla :)
BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Dagens Glädjeämne får besök av en kär vän från Skellefteå..och solen ska förhoppningsvis visa sitt ansikte.

BlessedBe…….

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Zoraye
0

#0 Haha, hear hear, jag har också träningsvärk, känns finfint!

Idag ska det firas i Stora Betongdjungeln, men den här katten har mer stillsamma planer.

Cristine
0

Mitt glädjeämne är att indianerna i Paraguay säger att dom börjar få uppmärksamhet och hjälp med sin situation och BD får en hälsning och tack för sitt stöd från chamanerna.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sebastian
0

Mitt glädjeämne är att det ösregnar ute.. Hinner med en massa inomhussaker idag. Ska installera mig i snickerboa i eftemiddag och göra klart de skallror och trumpinnar som jag fått beställt.

Tack för det hörni.

Mvh Sebastian

varulven
0

#0 oooh träningsverk! Den enda smärta som faktiskt är skön ;) Hoppas jag oxå får lite idag… tränade ju faktiskt igår.

Sebastian
0

Alltså.. Såhär är det.. Om du slår dig på tummen med en hammare gör man ju inte om det. Om man ramlar på isen är man bra mer försiktig och håller sig borta från isen.. Får man ont av att träna så….. Hajar ni?Flört

Mvh Sebastian

varulven
0

#7 Du dricker sprit och öl och mår skit dagen efter, nog fan gör du det igen i alla fall ;) Skulle man må lika illa av svamp eller varför inte mjölk, skulle man aldrig stoppa det i kärften igen! Kyss

fairytindra
0

mitt glädjeämne i dag är att jag är ledig..enda dagen denna vecka. Vi sitter och väntar på att det ska komma en liten hund till oss, som vi ska passa i drygt en vecka. Chicko heter han och jag hoppas att han kommer att trivas för han har inte varit borta från matte och husse någongång förrut…kram tindra

Sebastian
0

#8 Jo men sprit o öl intages i underhållnings-syfte så det räknas inte.

#9 Mysigt med vovve. En sån vill jag också ha.

Iram
0

Här i Mora är det gråväder och kyligt regn. Det känns lite tidigt att börja ana höst i luften, men om ett par-tre veckor tycker jag det är dags. Hösten är min absoluta favorittid på året. Jag njuter i fulla drag från början av september till någon gång efter halloween. Mmm…. Längtar…. Den härliga doften av fuktig mylla och blöta löv, alla sprakande höstfärger  och goda saker man kan plocka i skogen, den friska höga luften, stillheten och tonen av milt vemod som vilar över naturen….vacker förgänglighet…en tid av eftertanke och ro. Ja jag längtar verkligen till hösten. :-)

I eftermiddag börjar jobbhelgen och jag ska ägna dagen åt att storstäda sovrummet. Fördelen med regn är ju att man får något gjort inne, som Sebastian sa. :-)

Kram

Zoraye
0

#7, #8 Hehehe! Summan av alla laster är konstant och smärta är väl en högre form av njutning?

(Det sista försökte jag tänka när jag tappade en enorm glasburk fylld med småmynt på en tå)

blodtopp
0

Jag hade väntat mig och hoppats på värsta regnovädret här idag, men av det blev det intet. Men nu när solen kikar fram så känns det himla bra ändå! Så idag är en bra dag oavsett väder =)

Lorelai
0

Ja det sægs ju som så. Att likadagar før med isg något særskilt. Ær det inte något magiskt så ær det i alla fall uppmærksamheten och en del fotografering. Særskilt kl 08:08 i morse.. ;)
Tænk er det va, med en kalender.. 08-08-08 kl 08:08. Skall nog minnas detta i september næsta år nio øver nio på morgonen.

Hær har jag funnit mig ovanligt mycket datortid, om æn sporadiskt. Men det går øver ikvæll.. har fått en ønskan om att sticka sockar  innan jag åker hem. Tur att det var till barn. :P

Min glædje idag ær den kaffe jag har framfør mig.. fasen vad gott den smakar.
Ønskar er dag fylld av glædje och inspiration.

/norgebesøk

Zoraye
0

#11 Håller helt med, hösten är magisk!

spindelfot
0

Idag ska jag på en jobbintervjuv, känner mig inte speciellt nervös då det är ett jobb som jag inte vill ha ändå. Men det är väl nyttigt att gå på intervjuver, lära sig ett och annat om arbetslivet.. jag har lärt mig mycket nu de sista två årens jobbsökarkaos.

En vän sov över hos oss, vi drack lite rom och rökte råtobak-cigaretter, det var trevligt, inatt vaknade jag av en mäktig dröm, men nu har jag glömt den, både jag och min son vaknade - ibland tror jag vi drömmer tillsammans.

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

[trumman]
0

Ja…………………. glädjeämne…………………………… hmmmm…………………… jag lever iaf fortfarande………….. hmmm…………… kanske vädret? Njääää… så jävla svensson att ha väderåsikter hela tiden…………… hmmmmmmmmmm… barnen? Njaaaa…………… hmmmmmmmmm….. glädje ja……… jag tror jag minns den känslan………….. hmmmmmmmmmmmm………..

*sagt på knarrig Ent-dialekt*

aris-eile
0

Kontakt med en nära vän har etablerats åter. Glädje… i sanning.

Coturnix
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick tillbaks telelinan som en kranbil drog ner igår. Snabbt jobbat av telia! Bara ett drygt dygn utan telefon och internet.

Sååå en liten tankeställare om sårbarhet avseende kontakten. Det hänger på en tråd så att säga.

isnornin
0

Är hemma nu!!

MVH Isnornin

dragonstar
0

Jippiiiii!!!!!! Jag ska till Gotland i natt tillsammas med killen mamma o syrran. Där sak vi sen träffa min mormor. Hoppas att det kommer vara uppehåll. S det roliga nu är det jobbiga att packa =)

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

varulven
0

Woho batman äger ;) Äach så svag jag är för superhjältar….

lightseeker
0

joo, livet hänger också på en skör tråd

Samt kontakten med alla vänner här

för att inte tala om livets tråd, silvertråden till den andra sidan, vår inre navelsträngen, knappen på magen, minner om vår andliga connection.

Jisses vilken tråd, coturnix, klarade ni av att trassla ut den, själva?