Dagens Glädjeämnen 9/8
God Morgon vänner!
Sovmorgon, träningsvärken ännu värre idag..hehe….
känns något bra i luften idag…men kan inte sätta fingret på det…
May Your day be Blessed
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Instämmer med det. Kan ge mig sjutton på att sommarvärmen är på väg tillbaka.. Sovmorgonen lyser med sin frånvaro. Småbarnsföräldrarnas eviga gissel..
Dagen känns bra, väntar lunchare som ska få färsk öring och färsk potatis…BD…träningsvärken är alltid värst dag två…imorgon bättre.
Sebastian sedan kommer de att sova halva dan , tro mej
Vandra i Ljus å Skönhet
God morgon Bd..Sebastian och alla Häxor och Druider.. solen skiner för fullt..det kommer att bli en jättefin dag för alla själar.
Cristine:)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#2 Nej du det är just det han inte gör:) han är pigg pojken min. Nuförtiden är det bara i undantagsfall han sover middag. Me man för i gengäld en skön kväll. Öring och färskpotatis lät fint det.
sebastian , jag menar när de kommer mot tonåren, du får shå dä.
Vandra i Ljus å Skönhet

jo det är sant. Men då låser jag in dem i källaren tills det är dags att gifta bort dem med ett bergetroll i utbyte mot skatten hans (om nu nästa blir en jänta). I got it coverd;)

Alla barnen och tonåringar här är utlånade. Så natten var vår. Och sovmorgon också. Och brödet och kaviartuben finns kvar…ovanligt och märkligt. ;) Ute ser det ut som det är sol. Regnet har upphört.

#0 Haha, samma här med träningsvärken! Eftersom ont ska med ont fördrivas tog jag ett pass nu på morgonen. Skönt att börja dagen med att röra på sig.
Gårdagskvällen får passera in under dagens glädjeämne.
Tog ett beslut om att inte tänka, prata, samtala över internet eller fundera över något alls som var djupare än ett glas med saft.
Till och med TV'n slogs på och vi kollade Dexter och en helt normal film. Vi var som alla andra igår, kort sagt.
Bara satt och åt, drack saft, kollade TV och var tysta. Trots att det gick lite si och så, var tråkigt som ett aber och inget hände alls. Inga böcker eller texter.
Inte konstigt att folk flest i samhället är ganska avstängda. Jag har inte slagits på helt ännu ;-)… Effektiv rensning, värre.
Det positiva då… Jo, jag klarade av att nästan finna ro att se en hel film, med bara ett par pauser. Jepp… det är helt sant alltså, som min äldsta kille brukar säga.
//

Har ny frissyr. Ätir kräftor. Fått Hrafntinna av mor. Solgudinnan har hittat sin skinpung. Det växer fina tomater i växthuset. Har samlat örter. Har fått 2 fina halsband av mor!:))
MVH Isnornin