Dagens Glädjeämnen 7/8
God Morgon alla vänner!
Sista dagen innan långledigt…..äntligen skall jag väl hinna med lite annat än att jobba o sova!
May You day be blessed!
BD
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Dagens Glädjeämne: Det ska bli fint väder, Sågade ut mitt träd som jag ska ha vid ingången till huset och har alla fingrar i behåll.
Du har ett skönt glädjeämne BD.
Må alla få en välsingnad dag.
Vandra i Ljus å Skönhet
Godmorgon BD..BG och alla ni härute! Solen är givmild i dag och temperaturen lagom och för mej som lever nästan som en campare är detta ett glädjeämne.
Önskar en härlig och givande dag.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God Morgon alla vänner. Här kämpar solen för att skina genom molnen, som dock verkar bli färre.
En dag med dotra i stan väntar mig…
Önskar er alla en njutningsfull och givande dag. BlessedBe
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

God morron!
Ett *samtal* med en älskad syster var det första glädjeämnet för dagen! :)
Brightest of Blessings to all of you!!

Godmorgon..
Idag reser vi, jag och mina små pojkar. Eftersom vi reser utan vagn och är framme ikväll, är jag lagom nervös. De lär vara så lagom trötta då. Kanske reser utan vagn.. *s*
Det skall bli trevligt att träffa dem där borta. :P miljöombyte.
Väl signade era dagar och nätter.. till att ge glädje och ro.
edit: fick låna en enkel vagn av ena grannen. jag är mycket lättad.. hur resan än blir så kommer jag att ha den under kontroll. :P
Lycka till dej och barnen, Lorelai…kram
Vandra i Ljus å Skönhet
En häxkatt duschad en kvar….Pälsvård och tovor ur pälsen + kloklippning idag. Glädjeämne för både katter och jag när det är gjort!!!
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag drar till Spanien idag! =P
#8, önskar dej en givande resa!!
Vandra i Ljus å Skönhet
Resor av alla slag tar ju sitt av kropp och själ, var än målet är och vad syftet än må vara med resan.
Mina tankar går med dem som reser denna dag och jag hoppas att allt går bra, flyter fint och att inga oförutsedda saker inträffar.
Kontroll, självkontroll och lugn är viktigt.
Så dagens glädjeämne… Vädret strålar, och byggarna är snart klara att lägga om taken här, så det snart blir lite lugn och ro i hemmet. Dessutom fick jag klarhet i ett par saker igår, och de har lämnat avtryck i mig, som svårt tas bort. Det är bra, det är gott, det är ljust.
Goder eftermiddag! Det är åter en varm dag här i NV skåne…skönt efter kylan och regnet som varit.
Björnbären är svarta och mogna så nu ska jag ta bilen och leta upp dom…är stolletokig i björnbär…*L
Kvällen innehåller lite pyssel,lite healing till en kär vän…kanske ev ett besök hos min glada kompis som numer är min granne…vi får se..*L
Underbar dag/kväll önskar jag er allihop..BB/B

Många glädjeämnen idag; inspiration av andra personers förmåga att sätta upp och jobba mot mål, träningspass som balanserar och gör gott för kropp och knopp, fest med utsikt över den vackraste betongdjungeln i världen.

druiden har fått tuppjuck….nyss hemkommen efter elva arbetade timmar….och en och en halv timme på stans Gym med en jobbarkompis……de galne druiden har börjat träna….
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

#13 ojoj bäst att passa sig nu då*L* Skämt o sidor . Min dag har dock varit fixa om lite i källaren efter regnet som skapade översvämmning,pallar som är underst och om mot all förmodan de skulle ske igen så ta de första smällen. Talat me min nya hyresvärd om mina energitjuvar till kyl och frys me en ålder på 25 år som vill gå till vila nu. Mina älskade söner kom just hem och hade varit och översaka mig me underbar Rosa rosor i ett fång och ville bekräffta den kära moder de har de är glädje det…
Krax Hias
På stan hela dagen..hemkommen med speciella örter och Nagchamp rökelse som nu brinner, frukt, jorgubbar, bigaråer o kantareller från hötorget..det räcker gott & väl denna dag..
God Kväll!//W
P.s Systrami Hias, tänker på dej o allt strul kring översvämmningen, hoppas allt ordnar sej för er! Kram//W
#13…. kan det vara nyttigt???
Dagen har varit varm och kvav, som att gå omkring i en bastu *puhhh*
Glädjande nog hittade dotra sina tapeter i den första affären… hurra!!! Så vi slapp springa runt halva stan….
Kvällen bjöd på en hojtur i ett varmt och sommarskönt Skåne:)
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Tack kæra BiGavia. :D
Vi ær framme sedan en timme tillbaka. Tænka sig, de har internet hær med. *s* Men jag vet inte alls hur jag blir att sitta eller om vi førlænger vårt besøk hær.
Men logga in då och nu om kvællningen kan jag før att søka mail och liknande.
Reisen varte gott nok, pojkarna kranglet mye til starten av men etter vert roet dem sig ned. Vel.. nære på i vart fall. 3 tåg og 2 busser er mye nok for en voxen. Dem er kæmpar. ;)

#13 Det låter som en sund Druid!
#14 Vad trist med översvämning, hoppas det fixar sig snart.
#17 Tänkte på dig och din resa idag och undrade hur den gått, fint att läsa att allt gick väl!

Jag har tagit mig i kragen och vara ute och gått en halvtimme och sen joggat i 20 min :) DET är ett glädjeämne kan jag lova!