Fel på min inkorg!
Ville bara meddela att min inkorg inte tycks fungera. Kan se att jag har fått meddelanden men hittar dem inte, inkorgen vill bara visa sånt som jag själv har skickat.
Tills detta är åtgärdat så kan ni tyvärr alltså inte PM:a mig.
mvh Iram, sajtvärd

I min GB såg jag inte kommentarerna förrän jag gjorde en ny kommentar, då kom den som redan var skriven i dne upp, å då jag postade syntes sedan alla kommentarer.
Så prova skicka ett för att liksom på nå sätt aktivera den
SEV 

*poff*
SEV 

Samma för mig med inkorgen.

*poff* igen
Får nog räkna me lite dubbelt från mig idag, mitt MBB hänger upp sig titt som tätt, då ruttnar man å klickar F5. ha ha ha
SEV 

Det bara krabbar för mej :((
Jag kommer inte alls in i min inkorg. Sidan bara laddar och laddar men inget kommer upp… =0((

det tar en liten stud första gången sedan funkar det
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Om det bara laddar å laddar, högerklicka på rutan då så släcks den. (om ni har tur) ha ha ha
SEV 

Ni som har ruljans på mailen, radera inte. ha ha ha Då kommer alla ni tidigare raderat att bli oraderade. Å vilket jobb det medför då? ha ha ha
Ja hade sida 1 av 15, när ja då raderade alla på första sidan så hade ja plötsligt 51 sidor att radera 
SEV 
Usch vad inkorgen är jobbig. Jag kom in i den, MEN… det sägs att jag har över 190 meddelanden i den och så visar den bara ett meddelande åt gången om ens det… Som jag ska kunna radera… Och alla mina gamla raderade meddelanden har jag igen i inkorgen.
Är det nån annan somhar samma problem? Jag vet att det är just som nya lancerats…
Usch va jag är gnällig idag, gillar bara inte förändringar när de inte fungerar….
//S 
#10 Jag har samma problem, fast jag får inte ens upp några meddelanden ….
får se om det löser sig under dagen…
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

*suck*
SEV 
Det är verkligen dåligt att Inkorgen blivit mindre… =0( Skönt att höra att det är flera som har samma problem… Fast det inte är kul, nejnej… 

Tror inte att inboxen blivit mindre. Grabbarna har problem med att få ordning på den. Alla verkar ha problem överlag med inboxen.
Som jag förstått det kommer inboxen vara lika stor som tidigare om man inte betalar för att få en med obegränsad storlek. Men att fixa det funkar inte för nån nu, så vänta med att betala nåt tills det funkar.

Jag hade oxå problem me inkorgen och när de sedan vart någe fart på den så kom de upp över 161 mail även sådant som jag raderat sedan tidigare/Krax Hias

Jag har också problem, här står att jag har fått ett meddelande, men jag får inte upp det. Däremot har jag ca 160 gamla mail, och när jag försöker radera dom för att bereda plats för nya, så raderas dom nog, men sedan när jag går in nästa gång så är dom kvar iallafall!
Och det nya mailet, det får jag inte upp alls!
Har flera meddelande, men ser inget…..bara gamla kom upp , nu inte ens det.
Vandra i Ljus å Skönhet
Jag kan ej öppna mina privata medelanden ju…varför ?
// Mist

Jag kommer inte in på min sida. Jag ska tydligen bekräfta korrekt e-postadress & skriva om min beskrivning. Samt ange verifieringskod!!! Som jag slängt. När jag trycker på skicka ny verifieringskod blir det serverfel…..
Nu fungerar allt , har haft datorn nedstängd.
Vandra i Ljus å Skönhet

God Kväll.. Waara kan inte logga in, hur gör vi då..? lösenordet en siffra för långt *S*… Tack på förhand

Jag kommer inte in från datorn hemma utan det är bara krångel därifrån och nu sitter jag på jobbet och smygtestade då kom jag in men inte i inkorgen som så många andra.
Hoppas att det är något som snart är fixat 
kram på er allihop och hoppas att det är regn och åska i antågande för nu är det varmt så man smälter här på jobbet!
Solqvinna
Jag får bort mina meddelanden!! Jobbigt för jag hade 178 men är nere på 70 nu. Ibland får man trycka 2ggr.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

#22 Har hon bytt lösenord nångång? Testa det gamla i såna fall, det har fungerat för andra som inte kunnat logga in =)

Kommer inte ens in på min sida!
har verifierat - händer inte ett skit. usch vad trött jag blir.
Är det någon som vet hur man gör?
kramar
#25 Puss på dej kära systrami :) Tack ;)

#27 Pöss på'rej mä, kära syster! Vassego =)
#26 Kolla på support.ifokus. Det står i nån av trådarna hur man ska göra då.

Förresten Vekka! Har du provat att logga ut och sen in igen efter aktiveringen?

Tack blodtopp, jag har nu "joxat" fram o tillbaka o äntligen kommit in
men gästboken funkar inte, mina svar är borta för vinden, men men….kanske hittar tillbaka.
Ursäkta om mitt förra inlägg lät surt, jobbat 8-21 i tre dagar=skittrött
Tackar dig blodtopp för din alltid goda vilja
ska fortsätta läsa o hitta info.
Kramar o MVH från Vekka
Aha! ska testa Sevs metod 
När det gäller aktiveringen. Räcker med att man klickar på spara inställningar, man behöver inte skriva nån ny beskrivning.
Sen efter man spart så kommer det ett mail hem med en verifieringskod. Det är inte säkert att den kommer omedelbums utan kan ta en liten stund. När man fått den så kan man klicka i mailet för att komma tillbaka till den ruta där man ska skriva i den.
När man har gjort det så kan det räcka med att logga ut och sen in för att det ska funka. Men för mig räckte inte det, utan det tog lite tid så funka det. Kommer inte ihåg hur lång tid det tog kanske en 30 min eller så.

Yes!
Sevs metod funkade för gästboken!
man blir klokare o klokare för varje minut he. he

Jag tyckte inte du lät sur, Vekka. Bara frustrerad ;o) Och det var det många som var igår *S*
Kram på'rej!
Trodde att min Inkorg var fixad igår kväll, för då fungerade allting jättebra. Idag visar inkorgen att jag fått 2 nya meddelanden, men jag hittar bara gamla… *suck*
Nog blir det bättre med tiden…
Min inkorg är också helt bazonkas :(
Hata förändringar. If it aint broke - dont fix it säger bara jag. Detta verkar ju snarare vara den GAMLA versionen (utseendemässigt och prestandamässigt) och den gamla var som ny.
Bah.
Mvh, T
Traditionalist
Min inkorg har också blivit helt knäppig…
Står att jag har nya meddelanen men det finns bara gamla.
Att ta bort gamla meddelanden går inte heller…..

Min inkorg är också helknäpp.. lyckades läsa ett meddelande från trumman (läser du här vet du alltså om att jag fått det) men det står att jag har fått ett till, och det syns ingenstans..:(
nya versionen har DÖDAT iFokus! det tar tusen år för mig att ladda varje sida, och nästan varje gång så står det att sidan inte går att läsa etc.. och då orkar jag inte skriva till någon eller någonstans, det är för jobbigt..
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

#35 #36. Nu har det börjat fungera ganska bra för mig. Men är fortfarande nissnöjd med utseendet, men men, man får ta seden dit man kommer är jag rädd. Har försökt snacka med killarna på supporten om en valmöjlighet så att man skulle kunna ha det gamla utseendet kvar jämte de nya funktionerna men det förslaget gillades inte. Orsaken var att den nya inte var kompitabel med den gamla sidan. Tråkigt nog. Fattar bara inte varför de inte tänkte på det när de programerade om hela rasket..
Hoppas det löser sig och blir bättre för er med. Vill ju inte förlora er på den här sidan.
Mvh Sebastijan

Min inkorg fungerar inte heller. Och jag kan mer än oftast inte skriva kommentarer i dagböcker eller gästböcker. Jag är lika mån om att skriva och upprätthålla kontakten som alltid men jag kan liksom inte vare sig skriva, svara eller se saker här.
Men nu går det att ladda upp själva forumet bra igen!
Jag ser inga andra meddelanden än från den 31/7, men den säger att jag har 4 nya meddelanden…. Frustrerande.
Jag vill också upprätthålla kontakten med alla här….
Så… så länge det inte går att komma in på meddelanden och svara….: Hallå och kram på er alla…
Hej på er, min inkorg funkar int heller…
Vandra i Ljus å Skönhet
Hej på er, min inkorg funkar int heller…
Vandra i Ljus å Skönhet

min fungerer inte heller

Ja min funkar inte heller, det står att jag har två meddelanden men när jag ska klicka fram det så fiinns ingenting där! 

Jag har skickat till dig solqvinna. Skrev ett inlägg i din GB.
Min fungerar inte heller.

Fast nu finns det ett meddelande till alla från iFokusgrabbarna i inboxen om ni inte har sett det =)