Häxor iFokus

Häxor

Etikettköp-sälj
Läst 1098 ggr
zeretki
0

Sökes Gills Tarot!

Jag beställde Gills Tarot från Vattumannen för typ ett halvår sen om inte mer. Tror jag skrev om det då…

Idag ringde jag äntligen och frågade om det var så att den faktiskt var slut hos förlaget eller vad?

Jo, dom kollade och sa att förlaget slutat tillverka för tillfället…

Så nu undrar jag, finns det en Gills Tarot därute nånstans? Skrattande Jag vill väldigt gärna ha just DEN leken…

skogsgubben
0

Sök efter den tarotleken på nätet för att se om den går att köpa någon annan stans. Vatumannen är inte det bästa stället och så är de dyra detsutom.

trampolin
0

Det brukar finnas en del på tradera men jag vet inte om det finns den just nu

NightPhoenix
0

Jag vill ha tag på Shapeshifter Tarot men den verkar också vara slut överallt nu men om nån skulle snubbla över den så säg till mig så blir jag jätteglad.

ravenlady
0

Nu är det ju länge sen det här skrevs men ett tips är att kolla amazon.com, eller ngn sådan, där kan det dyka upp begagnade i mkt bra skick.

Ravenlady

gryning
0

Min leverantör (jag har en butik) säljer Gills tarot, jag kan ta hem en om du fortfarande är intresserad. PM'a mig i så fall, så ger jag dig ett prisförslag.

Gills är min favoritlek, jag använde en annan förut men har förälskat mig i Gills tarot och använder enbart den numera. =)

solqvinna
0

http://www.tarothuset.com/

Här verkar det finnas massor Flört Stort sortiment