Vilka känner varandra privat?
Jag vet att några av oss här inne känner varandra privat, utanför HiF, eller till o med är släkt. Själv känner jag Bappho, Lailababa, Isnornin, Marelden och Nemi69 i det fysiska livet. (Hoppas jag inte har glömt någon)
Vilka känner ni?

Jag kände ingen privat innan jag hamnade här, dock har jag fått god kontakt med några som jag har kontakt med utanför HiF. Räknas det? Har visserligen inte träffat några andra - än.

oj,,,jag känner många…räknar inte opp dem för jag missar säkert någon då…och det är onödigt…*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Har träffat några, vilka vet dom själva *ler*
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Dig känner jag ju Iram… Hälsingehäxorna har jag träffat, ska bli kul att träffa många av er andra i sommar!!
MVH Isnornin

har inte träffat nån!
känner inte direkt att jag känenr någon sådär super heller via nätet. MSN är jag rätt dålig på att använda. Ska bli kul att få träffa er :)

Jag har fått ganska bra kontakt med systrami Waara som jag förövrigt skall möta på Onsdag sedan är ju Odini min son på18år så han känner jag otroligt väl. Och flera har jag kontakt via telefon med ex Isnorin ,Bappho ochBranDuir, Blodeuwedd ,Hadina vi ett par tillfällen men skall bli otroligt trevligt att få möta eder alla IRL Kram BB Hias

I lördags var jag hos min syster vars äldsta dotter konfirmerades. (Ja, jag vet… ) De bor bor 30 mil från mig och vi träffas inte så ofta som vi skulle vilja. Mat hos syrran efteråt och en av hennes "gamla" kompisar kommer fram. En tjej jag har träffat flera gånger hos syrran genom åren, även om vi aldrig varit nära vänner själva. Syrran har nämt att hon "häxar lite" och vi börjar prata. Jag berättar om min tro och vi är båda förvånade att vi känt varandra så länge och aldrig vetat om varandras intresse och tro! Hon frågar om jag inte ska gå med på forumet som hon är med på, "häxor i fokus". Jag bara stirrar på henne eftersom jag 4 dagar tidigare hittat forumet och registrerat mig! :) Det visar sig att hon var en av dom som hälsade mig välkommen först! :) Världen är liten, eh? Jättekul! Så… ja! Jag känner en privat! Redan! 
Blessings
Deerheart

Jag har kontakt med några här, tel/mail, det känns nästan som att man känner varandra….. :)
MVH Isnornin

Iram och LailaBaba är gamla vänner, Isnornin har jag träffat (och jag misstäcker att vi kommer att träffas mer i framtiden). Och Hias känns det som jag känt i evigheter fast jag aldrig träffat henne :-D

Jag har träffat en del privat åxå. Många är det så jag säger som druiden, ingen nämnd ingen glömd.
SEV 
Ett par flera stycken…Är oxå rädd o glömma nån..men dom jag träffat är Anco Hadina BranDuir SEV Fereshte,dotra…Hias o jag åker kvast till varann..så vi har nog oxå träffats..jaa,hoppas det var alla nu..sen flera här på fokus goa systrar o bröder som det känns som jag träffat… :-)

Jag känner några stycken IRL. Några till har vi god kontakt med via msn. Hmm. Jag tror att det är 3-4 personer som jag har IRL kontakt med härifrån.
Msn är inte en IRL kontakt om man inte har ett möte i grunden. ;)
#8 Vilken grej! :D
Inte så många: SEViking, Bloudwedd (hur du nu stavar!) & LinaN är det väl bara av "stammisarna" - sen är det några spöken som inte börjat skriva än och min fru som hänger här väldigt sporadiskt :)
Men jag räknar kallt att min lista snart skall vara av den kalibern att jag inte vill nämna ngn för att inte glömma ngn! :D

Waara, kanske du glömde gammelmorbror
SEV 

Ja.. Efter storträffen blr ju listan väldigt lång. :)
Jag känner ingen men räknar starkt med att träffa några stycken. Givetvis på träffen men är säker på att det kommer bli av utöver det.
Tyvärr känner jag vad jag vet ingen här än så länge *S*
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Nix, känner ingen här men vem vet vad framtiden ger.. :)

Känner Lorelai och _RS_. Och Sarenkasvart som är ny medlem men inte aktiverat sig än. :)

Jag har med träffat några av er
Hoppas och väntar mej att få träffa fler av er IRL
Pratar med några här inne med..
fast det är inte samma sak.. långt ifrån!!

Nä jag är ingen fegis! här kommer dom!
Anco. Waara. BranDuir och SEViking
Träffade dom på Beltane..

Haha, bra Hadina! :-)
Ser också fram emot att träffa dem, och dig!

Inte heller jag är nån fegis…*S*
Anco, Waara, Hadina, SEViking, Spiriteye, Skruttan31, Eleri_Twinkle, LadyOona, Lionadh plus ett gäng andra…som inte är på detta forum och några som jag språkas med via MSN/Telefon…*S*…och så har jag nog träffat en del av er andra oxå på nåt föredrag jag hållit….*S*
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Klippa å klistra Hadinas rad då. ha ha ha
Hadina, Anco, Blodeuwedd, Waara, Trumman, BranDuir, Fereshte, Hias, berguv. Åså har ja träffat nåra utan att presentera mig, åså talat i telefon och MSN med andra.
Det ska bli trevligt att träffa dom igen på träffen, och alla de andra då.
En del nya ansikten blir det kanske på nationaldagen hoppas jag, men dom jag vet, räcker förvisso att göra vilken dag som helst magisk.
Sen ere dom som jag haft att göra med tidigare, men dom kan jag inte namnge numera eller ännu.
SEV 

Jag känner ingen privat, inte en enda liten häxsjäl;)
Har inte träffat någon IRL än,men det kommer och jag ser fram emot det. Har pratat på msn med Anco,BranDuir,SEV och i telefon med SEV,Bybo….och det var jätte trevligt.
#14 men huga vad hemskt! har ingen ursäkt mer än möjligtvis …sömnbrist..? eeeh…Förlåt Berguv! Älskade storemorbror Berguv..
BB//W
OK….då ska väl inte vara sämre jag *garv*
Säger som SEV #25 Klipp o klistra in Hadinas rad *S*
Och Broken på msn och Mist en hel del på pm.
Ser fram emot festen så att man får ansikten på er andra *ler*
"Lev i nuet, sedan kan vara försent"
Medarbetare på Druid&Shaman

Min lista är än så länge så kort att det inte går att skriva in nån alls. Men jag har i alla fall en medlem här inne som bor i samma stad, och vi kommer åtminstone träffas innan träffen. Eftersom hon ska åka med mig dit ;o) (Svartmask)
Annars så hör jag till kategorin 'längtar till träffen så man får träffas' =)
Jag känner Sev, Trumman och LinaN som jag träffat IRL. Pratat en del i telefon med Hias gosöta och Waara systeryster.. ska snart träffa er systrar mina.. Msn:at med Fereshte och bytt smilisar ;) ja ungefär så..
Har inte haft ögonkontakt me nån…trumman isf genom Webkamera.
Vandra i Ljus å Skönhet

Åååååååå JAG blev en förebild!!!
Sträcker på mej så jag tror nacken går av snart!!

Hm, de flesta verkar känna nån i alla fall… :) Utom några få hjältar däribland jaget. Jag är ledsen gänget, men jag suger på att lära känna folk via internet!

Ingen alls har jag träffat. Ska ju inte med på träffen i sommar, men håller på och försöker få till en mån-dags träff med Astrina!

Ja… kära Deerheart! Du hann före…. o berätta! #S#
Efter att man har vandrat ensam under lång tid o trott att man inte har en likasinnad i sin närhet!
Har under årens gång haft en tanke-känsla men som jag avfärdat lika snabbt! Då som sagt att vi inte har umgåtts eller "kännt" varandra direkt, utan det har varit "bästa kompisens syster".
O nu är hon här!
JA, JAG!… jag känner en här!
o nu kan det bara bli bättre! Lycklig, lycklig!
Kramar

Jag känner Maerg. Ganska väl faktiskt ;)
Han har inte skrivit så mycket här, men det har ju inte jag heller.

Jepp

Så sant :-)

Shit jag har ju börjat bli helt nervös….

Okej.. här namnger jag er.. :D
_RS_ ,Outrageous, lia_fail, Mrnemo
så långt jag vet.

Jag känner ingen än hi hi…

inga än tyvärr…

LinaN har jag träffat 2 ggr irl. :) det är den enda. sen finns det andra som inte är med här som jag träffat innan och efter iFokus. men inte så många. brukar sällan vara irl-träffar som ligger inom lagom avstånd för mig. och när det väl är det så har jag inte tid. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

hias känner jag bra väl..har prata en gång med waara o en gång med branduir som ju tydligen oxå e lite dansk hahahaha :-)
Jaha, uppdateringstajm!!

hm, kom nu på att jag glömt bort en karaktär som ytterst sällan visar sig här i textform: Casiopeja. Men jag kan inte påstå att jag känner henne… Förr i tiden för många många år sen hängde vi på ett internet-community och har träffat henne minst en gång, men under en större tillställning då och inte växlat så många ord med henne… hm. Så, jag känner nog många av er bättre än henne egentligen.
Alltså står jag nog fortfarande på 0.. om inte telefon och internet räknas?
Dom som känner varann PRIVAT handlar tråden om, alltså de som känner varann In The Flesh, i verkligheten, som kramats och sett varann i ögonen på riktigt :)
Mvh, T

Jag träffade Coturnix och Lightseeker hemma hos C för ett par helger sedan. Det var sååå roligt och trevligt! Det ska bli riktigt kul att träffa er andra på träffen snart.

Jag känner bara Tiwar, min älskade make. =)
:D
Kan vi int ses på MSN nu!?
Jag ordnar big meeting :)
Jag känner inte ens mig själv ännu och som det känns just nu så är det långt borta att komma till den punkten. men jag är bekant med några som jag haft äran att få möta i köttet som min vackra Mirlinda, broder _RS_, broder SEViking och några till.
just ja ni utvalda ska ju ha er häxträff, hoppas ni får underbart väder och att min kära Brighid står vid er sida och lyser upp er väg.
Stay safe //matea

Ja… och jag instämmer med Matea666 + att jag känner Outrageous, Lorelai och på ett par hörn Astraea (men det var ytligt och mycket länge sedan).

Puttar denna med.

putt:)
MVH Isnornin

Tja, nu kan jag iaf redogöra för vilka jag träffat (innan häxträffen) och det är Astrina/Astraea, Louhi, spindelfot, Mist, Lotta2, biorka och sunshine73 =) Och det kommer bli än fler efter träffen ;o)

Ja det får vi hoppas.;D
Jag känner blodtopp , louhi , spindelfot , lotta2 , biorka , sunshine73 :) och alla är de så goa & kärleksfulla :)
* me love a lot *

Känner ingen här ännu, hade hoppats på träffen i sommar men det var ju inte plats för flera att komma dit
så det får väl vänta till nästa träff. Hoppas att flera ryms då……Kanske kommer någon av er till medeltidsveckan i Visby och häxar omkring lite, då kan vi vi ses där. Jag är där hela veckan 
Har träffat Broken Feather ett par gånger som hastigast, har enbart ljusa tankar om henne, men inte lärt känna ännu.
Endast döda fiskar flyter med strömmen

ja listan ökar…Femimoon, Nordstjärna, Anna Lillhäxan, Waterdreamer,vera trollet, enhorningen,,Trasdockan Mirira Å så har jag ju träffat Jodrena nu oxå !
Sen finns det goa tjejjer som jag har telekontakt med då ….men irl träffar kommer *ler'
_B.B //Kristina
**Målet Är Att Livet ska Levas…
*…tha mi a' lorg…*
**
_Medarbetare på Existens
Jag hakar på här efter Wargmåne som är min reikilärare,Anna Lillhäxan, Waterdreamer min älskade broder och Nordstjärna.
Hoppas att listan utökas efterhand!!

#60 Ja, det får vi verkligen hoppas *S*

Nu har jag även mött systrana Trollvind och Vildblomma och vilka varma kraftfulla systrar. Krax Hias
mmmmm jag känner ingen här, men det vore kul o träffas 
Poängen var ju att man kanske skulle få en liten aning om vilka som känner varandra här..