Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1063 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämne 4/8

God Morgon vänner!

Uppenbart idag! iFokus fungerar igen!

May your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

vitvargen
0

Javisst är det härligt ! Jag sitter och myser i regnrusket med min kaffekopp och ser fram emot att min bästa kompis ska komma på besök.

Hias
0

Välmött i dagen,här är de lugnt efter en enorm framfart av Thor i går samt under natten. De är grått men luften är frisk, glädjen är kvar sedan gårdagen när jag hade en underbar dag me mycke krafter och energier .

Att mötta både systra Trollvind samt Vildblomma irl va mycket glädjande och vi lär mötas mer absolut .

Kraxar o kram Hias

Anco
0

GodMorgon alla vänner. En glädje som sagt att iFokus fungerar igen, hurra!!

Här har det regnat sedan efternatten och det fortsätter till jordens glädje. Allt damm är borta och dagen framträder färgrann om än gråmulen :)

Ska idag fortsätta med mitt nya värv, att slipa i glas….

Gårdagen bjöd på en tur på antik/samlar marknad i Broby där vi gjorde några fynd. En vargring, en fin fotogenlampa och ett vackert minkskinn.

En fantastisk dag till er alla!! BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Solen lyser från en klar himmel (nästan) det är lite höst i luften….BlessedBe

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Lorelai
0

Godmorgon kära HiFare. :D
Ja. "Men nu kommer kylan in" skrev jag i sanden i grekland inatt. En plats som skulle vara nära Methoni, men påminde ingenting om det.
Fråga mig inte varför jag drömde om det.. *s* Jag drömde om en armé rasister med men det var inte lika romantiskt. :P

Ja.. augusti.. inte helt utan med lite sorg i hjärtat jag möter den här månaden.
Må dagen vara er god.

Iram
0

Efter en härlig semester och avslutningsvis en mysig stockholmsweekend är det nu dags att fejsa vardagen igen. Idag börjar jag jobba… Det är dock inte odelat gräsligt. Det kan faktiskt vara skönt att få lite ordning och struktur igen, att börja äta och sova på normala tider. Det märks på vågen att jag haft semester, om man säger så. :-)

Ett glädjeämne att gotta sig åt är att semestern blev så givande och rolig!

Kram

Cristine
0

Nu har regnet fallit hela natten till min glädje och hörde nyss på radion att det blir uppehållsväder. Perfekt dag att sätta ner plantorna jag har i krukor. Är inte nöjd med min örtagård så den ska jag göra om.. sedan ska vi in till Birsta och hämta golv till badrum och på eftermiddagen ska jag planera resa till Paraguay.

Önskar er en Härlig dag!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fairytindra
0

ja semester har jag inte haft någon direkt..utom en vecka när vi var i Mora. Ser fram emot ledighet i september då vi ska till tunisien. Även jag ska jobba i dag. Jag går nu in i min jobbiga vecka då jag jobbar alla dagar utom på fredag. Gör 13 timmarspass lördag och söndag. Så glädjeämnet för dagen får bli att jag har haft en trevlig helg, att jag har en ledig förmiddag och att det är frisk och skön luft ute. kram tindra

aris-eile
0

Ett telefonsamtal… något så litet kan lysa upp så mycket…

Hadina
0

Glad att jag åtminstone kan skriva i trådarna.. även om det tar en evighet och sända iväg..

Ja nu känns det som om hösten är här.. ösregn och blåsväder:(
Kände din känsla #5..

Brightest of Blessings to all of you!!

Lorelai
0

#10 Ja nackedelen med att skriva med folk som är lyhörda är att det inte är någon vits att gömma ens det socialt trista. Än bättre blir det ju om man plockar ur det och lägger ner djupt i orden.
Jo.. det tar löjligt lång tid att ladda iFokus. först trodde jag det var min uppkoppling här, men då är det nog inte bara dte då?

LadyDarkness
0

Jag tog mig en lite tur ut i skogen och gjorde ett litet offer till vår stora moder för min nyfunna andliga inspiration. =)

Hadina
0

#11 Det finns ju en baksida av allt det ljusa och vackra..
Och allt är inte guld som glimmar..

Lorelai
0

Är det bara jag eller går iFokus lite raskare fram i knutarna nu? :P

Vekka
0

Ja det går framåt lite fortare Skrattande men det är nästan helt dött här! undrar var alla håller hus?