Jag trodde
Att jag kommit fel när jag skulle logga in här på HIF..
* ler * men men jag har tyvärr inte hunnit kolla runt ännu så jag kommenterar nog sen som sagt ang * det nya *
Annars , jag hoppas ni alla haft en fin dag , jag själv har faktiskt haft semester från min pappa som ligger på sjukhus . Jag har vart där så mycket nu så mamma tvingade mig till att bli hemma och ta hand om mig själv och min familj ( som visserligen vart med i Göteborg )
Så nu sitter jag ny duschad framför datorn och tar ett glas rött och bara njuter av att få läsa era trådar och ha min älskade familj runt mig .
Jag sänder kärlek med ( de få vindarna ) som finns idag till er alla . Med ljus och kärlek
// Mist
Skickar upp en liten bild på en fin strand med snäckor här i halland . O. B . S ( bilden blev stooor dock )

Åh, så skönt för dig att få varva ner lite. Jag trodde också att det var något fel, och det funkar ju inte helt problemfritt än heller.
Kram!
Hahaha , hmm jag finner inte något här inne ju
MEN vi får la ge det ett par dagar så får vi se sen som sagt . Jag ska kanske se till att finna alla saker här inne nu igen
Ja det är skönt att bara få vara nu idag , i morgon ska jag upp till Göteborg igen som sagt . Lämna blod och kramas lite med mamma & pappa …
Krama !

Va gott att få vila ut Mist,jag har haft en märklig dag ena sekunden sol och värme sedan trädder Thor fram me sitt dundrande väder hej å hå hagel som stora ärtor faller från skyn och stutsar på balkongen ,så räddnings aktion av örter och tomatplanter mm.
Sedan va min älskade systrami Lousu här och vi talade om hennes bröllop som är om tre veckor och de sista som skall finslipas. Mina kläder är klara som tärna . Nu har min älskade son farit iväg för att köpa oss lite myspys till kvällen .
Krax o Kram Hias