Bilder från völvträffen!
Jag tog ju ca tiotusen bilder, och har nu lagt upp nästan alla på pixbox.se
Sidan är lösenordsskyddad, hör av er till mig ni som var med under helgen så får ni länk och lösenord!

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

Jag kan lova eder att de är fina bilder jag fick äran att se dom i förra veckan då jag och spindelfot hade en mysig dag och afton /Krax Hias

ååh kan man inte få se dom i alla fall? Även om man inte var där? Om man är snäll??

Nyfiken!!

Jag tänkte att alla som gått kursen iaf ska få se dem! Hadina har väl gått kursen? Vet inte riktigt hela listan på alla som var med..
Jag vill inte dela ut dem till hela häxorifokus, för jag vet inte vad alla som porträtteras på bilderna skulle tycka om det.. men inom kursdeltagarna är det ju intressant att se vad vi gjorde på träffen, fastän man inte var med!
Sedan får man ju förstås ta de bilderna man själv är med på och göra vad man vill med.

Ja jag har gått kursen..

MEN, nu blir jag ju jättenyfiken ju, skulle ni inte kunna göra ansiktena dimmiga eller nåt? jag vill ju också se hur trevligt ni har haft ju.

Godkänner de som är med på bilderna att bli visade för dig så är det okej!
men jag kan ju lägga upp några ofarliga bilder här som tex eld-bilden..

yippie, blir jätteglad:)

Här visar biorka oss runor och runkort..

Det här tyckte jag om att se. :D

kanske inte en bild av hög kvalite men härlig och mystisk!

Du måste lägga in en bild på söta Tito också! =)
(men fy vilken taskig hållning jag har… måste göras nåt åt *S*)

varför kan jag inte hitta bilderna??
MVH Isnornin
Men jag vill se bilderna ju :)

ni ser ju ut att ha haft det störtmysigt :)

Det hade vi! Jag ville inte åka hem på söndagen. Jag ville stanna mycket längre =)

vad glad man blir av att se bilderna, magiskt

De vr jätte kul att se! Tack:)
MVH Isnornin

det var verkligen en semester för mig, sol och bad och vyer.. samtidigt som det blev ett mini-träningsläger för anden, jag var helt slut när jag kom hem, tog flera dagar att landa..
skönast tyckte jag det var att få umgås med vuxna störtsköna kvinnor! ni var alla riktiga karaktärer som satte intryck på mig!
Vet ni ett tråkig sak , bilderna sen våran träff som jag tog är inte så jätte bra . Men ska lägga upp dem på hemsidan till veckan så ni får se , hmm suckar jag som tyckte de blev sååå fina :(