Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 659 ggr
BranDuir
0

Dagens Glädjeämnen, Lughnassadh 1/8

God Morgon vänner!

Ledig dag för mig idag, hurra, stranden kallar med svalkande bris och lagomvarmt vatten…pojkarna behöver rastas oxå…*S*…

Nya iFokus är uppe, snyggt, ett bra jobba av grabbarna på iFokus att glädjas åt!

May your day be Blessed!

BD

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glädje för nuet idagen är att vakna i fader sols armar ochett nytt vackert fokus. En liten festlighet skall ordnas för dagen i ära och vandring till gåvoträdet och visa min tacksamhet .

Blessedbe och Krax me harmoni idagen Hias

BiGavia
0

Dagens glädjeämne .. Det regnar…Skrattande

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Jag är rädd att den nya lanseringen av iFokus markerar slutet på min tid här. Datorn tycker inte alls om det nya snittet oh det tar jättelång tid att ladda. Ska se över inställningarna hoppas verkligen att det gör att ordna.. Vill ju vara kvar.

lightseeker
0

SÅ kul, ni verkar ha det, men jag kan tyvärr inte läsa inläggen, eftersom våra avatarer skymmer texten, suck

gryning
0

Wow, vad snyggt det var här då! Kul med uppfräschat iFokus, ser mycket bra ut än så länge. =)

Jag är glad över att det är fredag, Frejas dag, och Lughnassadh. Lugh till ära ska jag ägna mycket tid åt spel och lekar idag. =)

Cristine
0

Tycker nya fokus är snyggt och lätt att hantera och grattar alla som arbetat fram det. Mvh Cristine

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Sebastian
0

#5 Fredagen är Friggs dag.. Odens Hustru.

Anco
0

Ja det var en ny syn så här dags på morgonen:)
Blir nock bra…. men undrar bara vart min sida med fotoalbum tagit vägen…. :(

Dagen idag blir en lugn dag, med värkande höft, så får jag nog ta det lite lugnt ;)

En underbar sommardag önskar jag er alla. BlessedBe

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

BiGavia
0

Anco, hittade mitt fotoalb, på blogg. Hav tålamod vänner.

Allt nytt är bökigt och skrämmande..osv…Kyss

Vandra i Ljus å SkönhetFlört

Sebastian
0

Dagens glädjeämne: Nya sidorna gick bra mkt fortare när man fått sitt konto aktiverat. Jag blir kvar ett tag till.

aris-eile
0

Dagens glädjeämne var egentligen gårdagens. Bestående av silver och malakit. En gammal fin ring från en plats i norra Afrika, som jag nu har. Hur gammal och hur fin den är, vet jag inte helt. Men den är handgjord och har massor med år, där på nacken.

Malakiten är rund och cabuchonslipad, på den stenen ser man en världskarta i malakitens eget mönster… med delar av sydamerika, australien, afrika, mindre asien och antarktis. Jag laddar nog upp bilder på den sedan.

Den gjorde mig glad.

Jodrena
0

#11 oj, vilken skatt! :D

Anco
0

Nu har jag fått allt att fungera…. hurra!!!!
Verkar fungera bra. Som vanligt är det ju lite
konstigt med nya grejor innan man blir van, men
det här synes mig helt ok :)

Iram
0

Jag önskar er alla en härlig Lammas! :-)

Dagens glädjeämne får vara högtiden i sig. Jag ska göra iordning ett litet lammasaltare i min nya kryddgård idag, och glädjas åt årets första skördefest.

Imorgon fyller jag år och det firar vi med att åka på minisemester till Stockholm, jag och min gubbe. Det ska bli mysigt! :-)

Kram på er!

Hias
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Då får man dels Gratulera dig Iram i förskott samt välkommna dig till Sckholm i morgon då/Krax o Kram Hias

Anco
0

Grattis i förskott till dig Iram!!

SEViking
0

Dubbel glädje, Fader sol och syster måne parar sig idag. 50% här uppe hos mig.

Då sak vi nu se vad som förändras denna gång, vad frukten av detta möte kommer att bli

SEV Tungan ute